معاون فرماندار میامی:
به گزارش تابناک سمنان،معاون فرماندار میامی گفت: خدمات دولت تدبیر و امید باید برای مردم بازگو شود.
کد خبر: ۲۱۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 14 April 2016

صبح امروز به‌ منظور ساماندهی حضور مردم شهرستان میامی در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور در سفر به استان سمنان، نشست هم‌اندیشی مسئولان در فرمانداری شهرستان میامی برگزار شد تا برنامه‌ریزی خوبی برای انجام آیین استقبال از دولت صورت گیرد.

معاون فرماندار شهرستان میامی در ابتدای این نشست به بیان خدمات ارزنده و عملکرد روشن دولت تدبیر و امید در استان سمنان و شهرستان میامی پرداخت و یکی از موفقیت‌های مهم این دولت را به سرانجام رساندن برجام عنوان کرد.

علیرضا آشوری نقش شوراها و دهیاران را به‌ عنوان مؤثران و معتمدان روستاها در حمایت از دولت مهم خواند و افزود: این حمایت با حضور پرشور مردم روستاها در استقبال از فرزند برومند استان سمنان بیشتر نمایان خواهد شد.

بخشدار مرکزی میامی نیز در این نشست گفت: در دولت تدبیر و امید خدمات فراوانی ارائه شده است که مسئولان باید این خدمات را بازگو کنند.

سیدمهدی حسینی اظهار کرد: از وظیفه‌های مهم شوراها و دهیاران، بازگو کردن عملکرد دولت تدبیر و امید است تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

وی تصریح کرد: شوراها و دهیاران باید با همه توان و خلاقیت و ارتباط مؤثر با مردم بستر حضور پرشور و استقبال باشکوه از پرچم‌دار دولت تدبیر و امید را مهیا سازند.

بخشدار مرکزی میامی تصریح کرد: تمام گروه‌ها و احزاب فارغ از هرگونه نگاه سیاسی همت کنند تا سفری به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز برای هیأت دولت و مردم شهرستان میامی رقم خورده و به یادگار بماند.

حسینی یادآور شد: در طول تصدی دولت تدبیر و امید فعالیت‌های زیادی در بخش مرکزی میامی انجام گرفته است که پروژه گازرسانی به روستاهای کلاته‌های شرقی و فرومد یکی از مهم‌ترین آنهاست و از مهرماه 1394 آغاز و اعتباری بالغ‌ بر 20 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در بخش صنعت و معدن نیز خدمات خوبی انجام شده که فعال شدن بخش فرآوری معدن مس عباس‌آباد از پروژه‌هایی است که امیدواریم با حضور رئیس‌جمهوری افتتاح شود.

بخشدار مرکزی شهرستان میامی تصریح کرد: احداث مراکز بهداشتی و درمانی بکران و عباس‌آباد، سالن ورزشی کردآباد، تعمیر و تجهیز خانه‌های بهداشت ابراهیم‌آباد و محمدآباد پل ابریشم، تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی روستاها و آب‌رسانی به روستاهای عباس‌آباد، کلاته فرهنگ و گزه انجام شده است.

وی اضافه کرد: احداث خانه‌های عالم روستاهای کلاته‌اسد و کوهان، احداث و آسفالت محور آنتنی محمدآباد و ایستگاه بکران، برخورداری اکثر روستاها از شبکه دیجیتال، اصلاح و بهسازی معابر روستاهای فرومد، کلاته‌اسد، محمدآباد، جودانه، کوهان، بکران و هونستان و تکمیل ساختمان دهیاری‌های روستاهای مهدی‌آباد، حسین‌آباد و پویه نیز صورت گرفته است.

بخشدار مرکزی میامی گفت: احداث ساختمان دهیاری استربند، نصب دکل تلفن همراه در روستای استربند، تخصیص اعتبارات دهیاری‌ها و تحویل خودروی آتش‌نشانی و جمع‌آوری زباله و همچنین پروژه‌های دیگری در روستاهای بخش مرکزی در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار