مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سهمیه قیر رایگان استان پنج هزار تن مصوب شد، گفت: جذب ۱۰۰درصدی این سهمیه در سالجاری با همراهی مسئولان ذی ربط امکان پذیر است.
کد خبر: ۲۱۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 13 April 2016
غلامحسین بنازاده صبح چهارشنبه در خلال آئین هفته گرامیداشت گشایش حساب ۱۰۰امام خمینی(ره) با حضور دهیاران و بخشداران شهرستان دامغان ضمن اشاره به جمع اعتبارات استانی بنیاد مسکن سمنان، ابراز داشت: این نهاد انقلابی در سال گذشته ۲۸۰میلیون تومان اعتبار استانی و ۹۰میلیون تومان اعتبار ملی را به خود اختصاص داد که از این میزان با توجه به نیاز بخشداران و دهیاران بالغ بر پنج هزار و ۴۰۰تن قیر در اختیارات شهرستان ها قرار گرفت و یک هزار و ۵۳۰تن قیر رایگان نیز به بخشداری ها اختصاص یافت.

وی افزود: یک هزار و ۵۳۰تن قیر رایگان حواله ای می تواند ۸۱هزار متر مربع آسفالت را پوشش دهد که این مهم می تواند ظرفیت مناسبی را در بخش عمران روستایی در اختیار دهیاران و بخشداران قرار دهد همچنین باید گفت تا کنون سه شهر دیباج، کلاته رودبار و امیریه شهرستان دامغان ۴۵۰ تن قیر رایگان را دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این نهاد انقلابی، خودگردان است و یک ریال از اعتبارات دولتی استفاده نمی کند، گفت: در شهرستان دامغان تا کنون چهارهزار و ۵۰۰متر مربع، در روستای دولت آباد دو هزار متر مربع و در روستای حجاجی یک هزار و ۵۰۰متر مربع تا کنون آسفالت معابر انجام شد.

بنازاده با اشاره به اینکه در طرح هادی شهرستان شاهرود تا کنون ۲۸۰میلیون تومان هزینه شده است، ابراز داشت: مبالغی که از روستائیان درباره اجرای طرح هادی دریافت می شود به انحاء مختلف به خود روستائیان باز می گردد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار