فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: اگر بخواهیم در حوزه اقتصاد مقاومتی نتیجه بگیریم باید باور کنیم که جنگ اقتصادی است و برای این جنگ قرارگاه عملیاتی تعریف شود.
کد خبر: ۲۱۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 12 April 2016

حمید دامغانی پیش از ظهر امروز در گردهمایی فصلی فرماندهان پایگاه‌های بسیج اداری الحدید که در سالن فرمانداری شاهرود برگزار شد، با تقدیر و تشکر از زحمات همه برای برنامه‌های سال 94 بسیج اظهار کرد: در سال 94 برنامه‌های متعددی اجرا شد که از همه شما برای همکاری در برگزاری این برنامه‌ها تشکر دارم که اجلاسیه شهدا، رزمایش در بسطام و واقعه غدیر از مهم‌ترین آن‌ها بود.

وی با اشاره به شعار سال جدید افزود: رهبر معظم انقلاب به شایستگی شعار سال را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری کردند و چند سالی است که شعارهای مختلف با موضوع اقتصادی نام‌گذاری شده که ترفند اقتصادی دشمنان خنثی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: دشمنان تحریم‌های هدفمند را دنبال می‌کردند که رهبری جنگ تمام‌عیار اقتصادی را بیان کردند و در کشور برای مقابله با این جنگ تلاش شده اما در حوزه اقدام و عمل مؤثر نبوده است.

دامغانی ادامه داد: در شهرستان شاهرود به نسبت استان سمنان درصد بیکاری و مشکلات متعدد داریم که لازم است، توجه ویژه به این امر شود و سال گذشته سال سختی در شهرستان داشتیم البته زحمات بسیاری کشیده شد که بنده شاهد زحمات فرماندار و مسئولان شهرستان شاهرود در این زمینه بوده‌ام.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: امیدواریم در سال 95 با توجه به شعار سال و همت در مجموعه کشور و شهرستان مشکلات اقتصادی به حداقل برسد و تمام آن‌ها برطرف شود.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم در حوزه اقتصاد مقاومتی نتیجه بگیریم باید در مرحله نخست باور کنیم که جنگ اقتصادی است و در ادامه برای این جنگ قرارگاه عملیاتی تعریف شود که البته شکل گرفته و جلساتی در این زمینه برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تأکید کرد: باید باور کنیم در شرایط جنگی تنها راه برون‌رفت از این شرایط اقتصاد مقاومتی است و لازمه‌اش این است که فهم کامل از اقتصاد مقاومتی داشته باشیم و این وظیفه ماست که خوب بفهمیم تا با مسائل اقتصادی ریاضتی اشتباه گرفته نشود.

دامغانی بیان کرد: به مشکلات حوزه اقتصادی نباید نگاه حزبی و جناحی داشت و عده‌ای از شرایط نامناسب خوشحال شوند که آن حزب کارآمد نیست یا عده‌ای دیگر از موفقیت بهره‌برداری جناحی کنند و باید تکلیف‌گرا باشیم و در مسیر رهبری حرکت کنیم.

وی افزود: در حال حاضر شرایط اقتصادی پیش رو مهم است که مردم آسیب کمتری ببینند و کارآمدی نظام، انقلاب، رضایت‌مندی و عمق‌بخشی داخل انقلاب بیشتر شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با درخواست از فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات برای ارائه طرح و ایده عملی و اجرایی در راستای اقتصاد مقاومتی گفت: برای تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبری مواردی که می‌توانید در ادارات عملی سازید را جمع‌بندی و به سپاه ارسال کنید تا از این طرح‌ها بهره‌برداری شود.

دامغانی با بیان اینکه مجموعه بسیج و سپاه نگاه ویژه به مسائل اقتصادی داشته و دارد، افزود: در هر کجا که به وجود سپاه و بسیج نیاز است، ما آمادگی کامل داریم و در خدمت مجموعه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار