به گزارش تابناک سمنان،معاون تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صدور ۵۶۱ مجوز صنعتی در این استان در یک سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۱۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 12 April 2016
فرامرز محبوبی امروز در شورای معاونین اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، اظهار داشت: در یک‌سال گذشته در مجموع به 128 واحد صنعتی این استان پروانه بهره‌برداری و به433 واحد صنعتی دیگر نیز جواز تأسیس اعطا شده است.

وی از استان سمنان به عنوان یک استان صنعتی نام برد و افزود: استان سمنان از ظرفیت‌های مختلفی در حوزه صنعت و معدن برخوردار است.

معاون تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از نبود نقدینگی به عنوان مهمترین مشکل بخش تولید در دوران تحریم‌های ظالمانه یاد کرد و گفت: این مشکل همچنان در واحدهای تولیدی و صنعتی احساس می‌شود.

محبوبی از سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر 11 هزار و 630 میلیارد ریال در بخش صنعت استان سمنان در یک سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده با تحقق سرمایه‌گذاری بیش از 11 هزار میلیارد ریالی در این واحدهای صنعتی و تولیدی افزون بر 9 هزار و 270 فرصت اشتغال در استان سمنان ایجاد شود.

معاون تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از سرمایه‌گذاری دو هزار و 602 میلیارد ریالی در واحدهایی که پروانه بهره‌برداری دریافت کرده خبر داد و گفت: این واحدها بیش از یک‌هزار و 550 فرصت شغلی را در این استان ایجاد کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار