معاون توزیع برق استان سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: میثاق‌نامه تحول مهندسی برای کاهش تلفات شبکه‌های توزیع برق استان به‌صورت مستمر پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۲۱۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 11 April 2016

سیدمحمد حسینی‌نژاد اظهار کرد: میثاق‌نامه تحول مهندسی با حرکت جهادی برای کاهش تلفات شبکه‌های توزیع برق استان به‌صورت مستمر پیگیری، اجرا و اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اضافه کرد: با تلاش بی‌وقفه تمام همکاران و دست‌اندرکاران اجرای این طرح، اقدامات فنی و تخصصی در سطح خطوط و تأسیسات برق‌رسانی استان سمنان به انجام رسیده است.

حسینی‌نژاد بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی مؤثری نیز در جهت جلوگیری از هدررفت انرژی ظرف یک سال گذشته به اجرا درآمده است که این مهم تا دسترسی به نقطه هدف استمرار خواهد داشت.

مجری طرح کاهش تلفات در شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این‌که شعاع تغذیه 9 فیدر 20 کیلوولت کاهش یافته است، افزود: نصب 27 دستگاه ترانسفورماتور کم تلفات و احداث 50 ترانس کوچک اجرایی شده است.

حسینی‌نژاد با عنوان این‌که در مناطق آلوده، حدود 80 هزار متر کابل خودنگهدار جایگزین شبکه هوایی سیمی شده است، اضافه کرد: قریب 30 هزار متر سطح مقطع شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط نیز اصلاح شده است.

وی با بیان این‌که کنترل و اصلاح توان راکتیو شبکه با همکاری مشترکان و از طریق نصب خازن به میزان 6 هزار و 150 کیلووات عملیاتی شده است، افزود: تعویض و جایگزینی 11 هزار و 506 دستگاه کنتورهای معیوب هم به انجام رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این‌که 126 هزار و 480 دستگاه کنتور مشترکان تست و بازرسی شده است، تصریح کرد: تبدیل 5 هزار و 240 دستگاه کنتورهای مکانیکی به دیجیتال از دیگر اقداماتی است که برای این طرح ارزشمند اجرایی شده است.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: ناظر عالیه شرکت توانیر از اقدامات این شرکت در حوزه کاهش تلفات شبکه‌ها بازدید کرده و از ابتدای آغاز این طرح تاکنون، 15 گزارش عملکرد به توانیر ارائه شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار