رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خبر داد؛
به گزارش تابناک سمنان،رئیس بسیج سازندگی استان سمنان از اعزام چهار گروه جهادی در ایام نوروز خبر داد و گفت در این ایام ۱۰۳ نفر از جوانان در قالب چهار گروه به مناطق محروم منطقه خارتوران اعزام شده اند.
کد خبر: ۲۱۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 11 April 2016
سرهنگ جبار دوستمحمدیان اظهار داشت: اردوهای جهادی در مناطق محروم یکی از خدمات ماندگار نظام جمهوری اسلامی است که توسط جوانان مؤمن و علاقه‌مند به خدمت برگزار می شود و در ایام نوروز سال جاری ۱۰۳ نفر از جوانان در قالب چهار گروه جهادی به مناطق محروم منطقه خارتوران اعزام شده اند.

وي با بیان اینکه این تعداد از جوانان در روستاهای محروم اعزام شده اند، افزود: خدمات مختلف را در این روستاها توسط گروه‌های جهادی به مردم محروم منطقه داشته اند که شامل خدمات آموزشی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی و ساخت و ساز و تعمیر مساجد و مدرسه از برنامه‌های گروه‌های جهادی استان در این ایام بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان همچنین خاطرنشان كرد: در سه ماهه اول امسال ۳۰ گروه جهادی متشکل از پاسداران و کارکنان سپاه قائم آل محمد(عج) استان در اردوهای جهادی شرکت خواهند کرد که اعزام این گروه ها از هفته گذشته آغاز شده و در حال حاضر سه گروه از پاسداران به مناطق محروم و روستاها اعزام شده اند.

دوستمحمدیان عنوان كرد: این گروه ها به ساخت منازل مسکونی برای افراد نیازمند در روستاهای استان سمنان مشغول هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار