محمد اسماعیل سعیدی:
محمد اسماعیل سعیدی درباره بازداشت سه تن از اعضای شورای شهر تبریز، افزود: واقعیت آن است که موضوع مفاسد اقتصادی همواره جزیی از دغدغه مردم بوده که رسیدگی به آن نیز مورد مطالبه آنها است .
کد خبر: ۲۰۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 10 April 2016
محمد اسماعیل سعیدی درباره بازداشت سه تن از اعضای شورای شهر تبریز، افزود: واقعیت آن است که موضوع مفاسد اقتصادی همواره جزیی از دغدغه مردم بوده که رسیدگی به آن نیز مورد مطالبه آنها است .

نماینده مردم تبریز در مجلس زدوبند برای جذب افراد در شهرداری را در کنار اختلاس های مالی یکی ازعلل بازداشت سه تن از اعضای شورای شهر تبریز دانست .

به گزارش تابناک تبریز از انتخاب، محمد اسماعیل سعیدی درباره بازداشت سه تن از اعضای شورای شهر تبریز، افزود: واقعیت آن است که موضوع مفاسد اقتصادی همواره جزیی از دغدغه مردم بوده که رسیدگی به آن نیز مورد مطالبه آنها است .

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در گذشته گزارشاتی مبنی بر برخی زدوبندها به دستگاه های مختلف رسیده بود که انتصاب هایی از سوی برخی اعضای شورای شهر در شهرداری تبریز تحت تاثیر این زدوبندها بوده است .

این نماینده مردم درمجلس نهم،تصریح کرد: زمانی که شهر تبریز با جمعیت یک میلیون و 80 هزار نفری با 14 هزار نفر تحت مدیریت شهرداری اداره می شود طبیعی است که باید این حوادث تلخ نیز رخ دهد و شاهد این زدوبندها باشیم .

وی یادآور شد: من به همه این زدوبندها آگاه بودم و طی نامه ای به دیوان محاسبات، این مسایل را گزارش کردم و درخواست داشتم که این نهاد نظارتی ورود جدی در این حوزه داشته باشد تا نظارت و ارزیابی دقیقی بر نحوه هزینه کرد شهرداری و مسایل مالی مرتبط با آن صورت گیرد .

سعیدی افزود: بعد از این مکاتبات دیوان محاسبات اعلام کرد که با توجه به اینکه شهرداری و شورای شهر دولتی نیست این نهاد نمی تواند وارد عمل شود که ما نیز استدلال هایی در قبال اظهارات دیوان محاسبات آوردیم و خواستار ورود این نهاد شدیم که در نهایت دیوان محاسبات با بررسی های خود متوجه شد که اتفاقاتی خارج از قوانین رخ داده است .

این نماینده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد: بعد از ورود دیوان محاسبات، دیگر دستگاه های مسئول نیز اعم از استانداری و سازمان بازرسی نیز از دیگر حوزه ها به این بخش ورود کردند که به یکسری تخلفاتی رسیدند که نیازمند برخورد با متخلفان بود .

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: حال باید برخورد قاطعی با متخلفان صورت گیرد تا این برخورد درس عبرتی برای افرادی باشد که به دنبال دور زدن قوانین هستند .

طی هفته های اخیر دستگاه قضائی آذربایجان شرقی، پرونده های مربوط به عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر تبریز را مورد بررسی و کنکاش قرار داده و پیشتر دو نفر از اعضای این شورا دستگیر شده اند. هفته گذشته نیز سومین عضو شورای اسلامی شهر تبریز پس از بازجوئی های اولیه بازداشت شد .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
درود بر نماینده پاکدست و انقلابی تبریز.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار