فرماندار گرمسار خواستار شد
به گزارش تابناک سمنان،فرماندار شهرستان گرمسار خواستار تأمین اعتبار برای راه‌اندازی متروی تهران ـ پاکدشت ـ گرمسار در سفر رئیس دولت تدبیر و امید به استان سمنان شد.
کد خبر: ۲۰۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 07 April 2016

داریوش طاهری امروز در گرمسار با اشاره به در پیش‌رو بودن سفر رئیس دولت تدبیر و امید به استان سمنان بیان کرد: با این سفر می‌توان در استان سمنان و شهرستان‌ها، توسعه پایدار ایجاد کرد و با همت مردم و مسئولان، مسیر پیشرفت در گرمسار تا انتها طی خواهد شد.

وی با اشاره به برخی از مطالبات مردم از فرمانداری و دیگر مسئولان اجرایی شهرستان گرمسار اظهار کرد: رسیدگی به مسأله کم‌آبی و سد نمرود، ایجاد فرودگاه برای منطقه ویژه اقتصادی، توجه به انتقال پساب تهران به شهرستان گرمسار، تکمیل سالن ورزشی 5 هزار نفری و تأمین اعتبار برای راه‌اندازی متروی تهران-پاکدشت- گرمسار در اولویت‌های درخواست‌های مردم این شهرستان از رئیس دولت تدبیر و امید است.

طاهری در ادامه خطاب به مسئولان اداری بیان کرد: تا 21 فروردین‌ماه، پروژه‌های آماده افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌ها را به فرمانداری اعلام کنند تا برای آن برنامه‌ریزی شود.

فرماندار گرمسار با تأکید بر اینکه لازم است سهم خود را در استقبال از رئیس‌جمهوری به بهترین شکل ممکن ادا کنیم، بیان کرد: با وجود فعالیت‌های سیاسی و مخرب دشمن در قبال نظام اسلامی، لازم است همه مسئولان با همکاری یکدیگر خدمات مهم دولت تدبیر و امید را با هر روش ممکنی به اطلاع مردم رسانده و آنان را نسبت به مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور آگاه سازند و مردم نسبت به نظام و دولت خوش‌بینانه رفتار کنند.

وی امر اطلاع‌رسانی به مردم و آگاهی‌بخشی در خصوص خدمات دولت تدبیر و امید را یکی از مهم‌ترین مسائل سیاسی کشور برشمرد و گفت: ابزارهای رسانه‌ای اعم از خبرگزاری‌ها، صداوسیما و تبلیغات چهره به چهره بهترین راه برای اطلاع‌رسانی بین مردم است.

طاهری در ادامه بیان کرد: ایران در حال حاضر یک کشور تأثیرگذار هم در دنیا و هم در خاورمیانه است و تمام کشورها در شرق، غرب، شمال و جنوب به این باور رسیده‌اند که بدون دخالت ایران هیچ اقدامی در خاورمیانه و منطقه اجرایی نمی‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار