یک تشکل استان اردبیل از نمایندگان منتخب مجلس خواست رای دهندگان را فراموش نکنند و بدانند که مردم ولی نعمت آنها هستند.
کد خبر: ۲۰۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷ 06 April 2016

به گزارشخبرگزاری مهر، تشکل «جمعیت نخبگان حامی وحدت اسلامی» با انتشار بیانیه ای ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم استان اردبیل در انتخابات مجلس، از نمایندگان منتخب خواست با خدمت صادقانه، در جهت آبادانی منطقه و برای حل مشکلات جوانان تحصیل کرده و بیکار چاره ای بیاندیشند. در این بیانیه آمده است:

درود خدا به آنانکه دعا دارند، ادعا ندارند. نیایش دارند، نمایش ندارند. رسم دارند، اسم ندارند. روا دارند، ریا ندارند. مردم عزیز ایران در انتخابات ۷ اسفند پیروز واقعی بودند. آنها با شرکت گسترده خویش در انتخابات اقتدار و پایداری و تقویت نظام جمهوری اسلامی را به اثبات رساندند. این حرکت باعث ایجاد تأمین امنیت کامل و کسب اعتبار بیشتر کشور عزیزمان ایران در منطقه گردید. ملت ایران به دشمنان این مرز و بوم ابهت خود را نشان دادند و ما با حضور پر شور خود در این انتخابات اراده آهنین و ارتباط قلبی و عقلانی خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران به اثبات رساندند.

همه دنیا مشاهده کردند که مردم در روز انتخابات چگونه حضور فعال داشتند و با انتخاب افراد اصلح بلوغ سیاسی و اقتدار ملی خود را به نمایش گذاشتند. دشمنان اسلام مشاهده کردند که مردم با شور و شعور و با درک کامل و آگاهی پای صندوق های رأی، صف آرائی کرده و در تصمیم گیری اداره کشور خود سهیم شدند و به بد خواهان ثابت نمودند که در تصمیم گیری در مدیریت کلان کشور خود اثر گذار هستند. مردم غیور و شهید پرور استان اردبیل نیز در این شرایط حساس منطقه با حضور گسترده خود در انتخابات از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی نموده واقتدار خود را در چشم یاوه گویان به نمایش گذاشتند.

مردم شریف، فهیم و بصیر استان اردبیل به ویژه نخبگان حامی وحدت اسلامی با رایزنی آگاهانه، برنامه ریزی دقیق و مدبرانه با ارائه لیست و حمایت از کاندیداهای شایسته، حال و هوای دیگری به این دوره از انتخابات بخشیدند. نخبگان حامی وحدت اسلامی به میدان آمدند و با انتخاب اصلح و روشنگری و آگاهی مردم دست رد به سینه کسانی زدند که فقط به فکر منافع شخصی خود بوده و می خواستند از این کرسی برای خود بت قدرت بسازند و برای مدیران لایق و کارآمد پیام تهدید می فرستادند، اشخاصی به خیال خام خود در صدد بودند این ظهور مبارک و فعالیت خردمندانه را به نام خود مصادره و به اهداف خویش هزینه کنند، اما با هوشیاری مردم و درایت شورای سیاستگذاری نخبگان حامیان وحدت اسلامی از رسیدن به آرزوهای پوشالی خود ناکام مانند، مردم فهیم با حرکت دقیق و صحیح وآگاهانه رأی خود را به صندوق ها ریختند.

در خاتمه امیدوارم مردم شریف و فهیم و انقلابی در پاسخ به فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور حماسی و یکپاچه در پای صندوق های رأی در دهم اردیبهشت ماه نیز بار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دهند. همچنین از نمایندگان محترم منتخب اردبیل انتظار داریم مردم را فراموش نکنند و به این باور برسند که مردم ولی نعمت آنها هستند. انشاء الله با خدمت صادقانه، در جهت آبادانی منطقه و برای حل مشکلات جوانان تحصیل کرده و بیکار چاره ای بیاندیشند و مطمئن باشند اگر چنین باشد دعای خیر مردم همیشه بدرقه راهشان خواهد بود و مردم همیشه با نام نیک از آنها یاد خواهد کرد.

آرزوی توفیقات روز افزون برای منتخبان محترم مورد حمایت نخبگان حامیان وحدت اسلامی و آرزوی طول عمر پر برکت و با عزت برای مقام معظم رهبری را از خداوند منان مسألت می نمایم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار