مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: طرح نظارت مشترک بر بازار نوروز سال 95 ادامه دارد.
کد خبر: ۲۰۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶ 06 April 2016

هاشم علایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این طرح از 10 اسفند 94 لغایت 15 فروردین 95 بر اساس تفاهم‌نامه به‌ عمل‌ آمده فی‌مابین اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و اداره کل استاندارد انجام‌ گرفته است، تصریح کرد این بازرسی‌ها به‌ صورت اکیپی با همکاری کارشناسان و بازرسان این ترجمان‌ها در طول تعطیلات نوروز ادامه داشته است.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: طرح نظارت مشترک بر بازار نوروز سال 95 ادامه دارد.

وی یادآور شد: این بازرسی‌ها در حوزه کالاهای پرمصرف مشمول مقررات اجرای استاندارد اجباری ازجمله مواد غذایی، شوینده‌ها و کالاهای بهداشتی، قطعات خودرویی و همچنین کنترل ترازوها و وزنه‌ها در میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه و کنترل نازل‌های سوخت بوده است.

علایی افزود: در بازرسی‌های به‌عمل‌ آمده توسط کارشناسان و بازرسان بخش خصوصی در ایام تعطیلات نوروزی کالاهای غیراستاندارد شناسایی و از مراکز توزیع‌کننده این کالاها درخواست شد نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام کنند.

وی هدف از این بازرسی‌ها را حفظ و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل بیان کرد: از تمامی فروشندگان، اصناف و بازاریان درخواست می‌شود همکاری لازم را با کارشناسان و بازرسان اداره کل استاندارد و شرکت‌های تائید صلاحیت شده داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار