منتخب مردم سمنان در مجلس دهم:
به گزارش تابناک سمنان،منتخب مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس دهم با اشاره به لزوم وحدت و همدلی دولت یازدهم، مردم و مجلس گفت: در آینده ای نزدیک شاهد اقتصادی پویا در ایران اسلامی خواهیم بود.
کد خبر: ۲۰۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 05 April 2016
احمد همتی ظهر سه شنبه در خلال نخستین نشست شورای اداری سمنان به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، ابراز داشت: توجه به فرهنگ پایه و اساس تحقق اقتصادی مقاومتی در کشور است لذا در این راه می بایست با تدوین برنامه ای با موضوع استفاده از ظرفیت و پتانسیل های داخلی کشور، ابعاد مختلف منویات معظم له را تببین کنیم.

وی افزود: تاکید چندین باره موضوع فرهنگ و اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری نشان از اهمیت این دو مقوله است که برای تبیین سیاست های آن می بایست ورود جدی صاحب نظران و پژوهشگران و متخصصان مقوله فرهنگ را به سیاست گذاری ها شاهد باشیم.

فرهنگ می تواند نقشه راه توسعه کشور باشد

منتخب مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس دهم شورای اسلامی درباره نحوه اشاعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه نیز گفت: با شناسایی نقاط قوت و ضعف در حوزه فرهنگ می توان نقشه راه ارتقای برنامه های اقتصادی اجتماعی کشور را تدوین کرد.

همتی با اشاره به اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران در تمام بخش های مختلف از قبیل جامعه، مذهب، فرهنگ، منابع خدادادی، نیروی انسانی و ... دارای ظرفیت ها و شرایط بسیار مناسبی برای رشد و توسعه و آبادانی است، ابراز داشت: رعایت اعتدال و عدالت در بخش های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در جامعه بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: از دیگر موارد تاثیر گذار در رشد بخش های مختلف جامعه و تقسیم میزان بودجه در موارد مورد نیاز بر اساس نیاز در سطح کشور است که می تواند با وحدت و همدلی بین دولت و مجلس به خوبی رقم بخورد.

انسجام بخش های مختلف کشور مطالبه عمومی است

منتخب مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس دهم همچنین در هنگام دریافت اعتبارنامه نمایندگی خود از دست فرماندار سمنان با حضور اعضای شورای اداری این شهرستان، گفت: حرکت در مسیر پیشرفت تحت رهبری های مدبرانه مقام معظم رهبری نیاز به همکاری و انسجام همه بخش های مختلف کشور دارد.

همتی افزود: امیدواریم با کمک مردم و مدیران دستگاه های اجرایی بتوانیم در مسیر تحقق آرمان های انقلاب، امام راحل و اجرای کامل منویات مقام معظم رهبری، به ویژه تحقق شعار امسال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گام برداریم و منشا خدمات بهتر و درخور شان مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی در پایان گفت: انسجام و وحدت در بین بخش های مختلف کشور مطالبه همگانی و عمومی همه اقشار جامعه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار