آخرین اظهارات بازیکن مشهدي ، هلندي ، بلژيكي! تیم ملی فوتبال ایران
قوچان نژاد که در تعطیلات نوروز 95 مراسم عقدکنان آغاز زندگی مشترکش را در مشهد و در حرم امام رضا‌(ع) برگزار کرد از این موضوع ابراز خوشحالی کرد که یکی از بهترین دوران تعطیلات نوروزی را پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۲۰۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 05 April 2016
به گزارش تابناک رضوی، رضا قوچان نژاد ، بازیکن مشهدی تیم ملی فوتبال ايران ، متولد ۲۹ شهریور سال ۱۳۶۶ است که با درخشش در تیم ملی توانست ایران را به جام جهانی ببرد و در گوشه قلب فوتبال دوستان براي خود جاي ويژه اي را باز کند.

خوشحالی گوچي از توفیق ازدواج در حرم رضوی(ع)

وی زمانی که متولد شد همراه با خانواده به  کشور هلند مهاجرت کرد. او در رشته علوم سیاسی به تحصیل پرداخت و در نواختن ویلن نیز مهارت خاصی دارد.
قوچان نژاد پس از بیست سال دوري از وطن برای نخستین بار وارد ایران شد و از احساسش حرف زد و گفت:« واقعا برایم جالب بود. از بچگی در ایران نبودم و حالا خیلی خوشحال هستم که به ایران برگشته ام.»
گوچي مشهدي ، هلندي ، بلژيكي!
يكي از نكات جالب حضور قوچان نژاد در ايران ، حضور در برنامه نود بود كه حاشيه هاي شيريني را بدنبال داشت.
 عادل فردوسي پور مجري توانمند برنامه نود در حين صحبت هاي قوچان نژاد با خنده به او گفت: «می دانستی لهجه ای مشهدی، هلندی و بلژیکی داری؟»
قوچان نژاد پس از حضور در كنار مضجع شريف رضوي عكسهاي جالبي را از خود به يادگار گذاشته است...
جانشین خوب خداداد برای پرواز تا جام جهانی
از رضا قوچان‌نژاد شاید بتوان به عنوان یکی از بازیکنان محبوب‌ چند سال اخیر فوتبال ایران یاد کرد؛ بازیکن مشهدی و البته ساکن اروپا که به لطف چشمان تیزبین کی‌روش در آن سوی مرزها به فوتبال ملی ایران اضافه شد و به حق طی این سال‌ها نیز به خوبی پاسخ اعتماد سرمربی پرتغالی را داده و حتی گل‌های حساسی را برای تیم ملی به ثمر رسانده است.
بازیکنی که همچون خداداد عزیزی که یک تنه در سال‌٩٨ تیم ملی را از استرالیا به جام جهانی فرانسه برد، در سال ٢٠١٣ این بار تیم ملی را از کره جنوبی راهی جام جهانی برزیل کرد.
او حالا در تیم چارلتون انگلیس بازی می‌کند و در تعطیلات نوروز نیز مراسم ازدواج خود را در مشهد و در حرم امام رضا‌(ع) برگزار کرد.
قوچان نژاد که با مصدومیتی جزیی روبه‌روست، درباره شرایط فعلی خود گفت: احتمال زیاد بین دو تا سه هفته دیگر می‌توانم به مرز آمادگی برسم و در ادامه رقابت‌های فصل، چارلتون را همراهی کنم که البته حضورم در ترکیب اصلی به صلاحدید کادر فنی باز خواهد شد.
وی که در دو بازی آخر تیم ملی نتوانست این تیم را همراهی کند درباره این پیروزی‌ها اظهار کرد: البته الان نباید درباره این نتایج و صعودی که به دست آمد، خوشحالی کنیم چون هنوز راه زیادی را باید طی کنیم تا به هدفمان که صعود دوباره به جام جهانی است، برسیم.
مهاجم تیم ملی کشورمان درباره شایعه رفتن کی‌روش نیز گفت: ما هم امیدواریم کی‌روش در تیم ملی بماند و تقریبا مطمئنیم که او می‌ماند، چون ایران کی‌روش را دوست دارد و کی‌روش هم ایران را خیلی زیاد دوست دارد و این دوست داشتن دو طرفه باعث خواهد شد که کی‌روش همچنان برای ادامه کار در تیم ملی ایران ترغیب شده و در این تیم بماند.
وی درباره مراسم ازدواجش در مشهد گفت: خیلی خوشحال هستم که توانستم در حرم امام رضا‌(ع) مراسم ازدواجمان را برگزار کنم. واقعا یکی از بهترین دوران تعطیلات نوروزی را پشت سر گذاشتم.
از حالا یک داستان تازه و بسیار خوب در زندگی برایم آغاز شده و امیدوارم با سلامتی و تندرستی، بنده و همسرم با همدیگر خوشبخت شده و در کنار یکدیگر پیر شویم. دوست داشتم تا بیشتر در مشهد بمانم اما به دلیل شرایط باشگاهی باید به انگلیس باز می‌گشتم و امیدوارم هر چه زودتر دوباره به مشهد بیایم.
قوچان نژاد ادامه داد:مشهد زادگاه من است و دوستان و اقوام بسیار زیادی در این شهر دارم و هر بار که سفر می کنم من را واقعا شرمنده خود می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار