مدیرعامل آبفای شهری استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،مدیرعامل شرکت آب ‌و فاضلاب شهری استان سمنان گفت: تمهیدات لازم جهت پیشگیری‌ از قطع آب شهرستان مهدی‌شهر در تابستان امسال اتخاذ می‌شود.
کد خبر: ۲۰۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 04 April 2016
محمد طاهری عصر امروز در دیدار با فرماندار جدید شهرستان مهدی‌شهر به کم‌آبی موجود در شهرستان مهدی‌شهر به‌ویژه در دو شهر شهمیرزاد و درجزین اشاره کرد و اظهار داشت: تمهیدات لازم جهت پیشگیری‌ از قطع آب در شهرستان مهدی‌شهر صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تلاش‌های صورت گرفته در خصوص نشت آبی و رفع نواقص شبکه انجام‌شده در شهر شهمیرزاد؛ سبب استحصال منابع آبی بیشتر و کاهش هدرروی آب و نیز عدم قطع و کاهش فشار آب در این شهر در روزهای پایان سال شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان با اشاره به وضعیت منابع آبی در این استان تصریح کرد: برخی شهرهای استان سمنان با کاهش شدید منابع تأمین آب مواجه هستند.

طاهری بابیان اینکه تابستان نسبتاً گرمی در انتظار استان سمنان است ابراز امیدواری کرد تا با پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا حد امکان از قطع شدن آب در شهرهای استان سمنان کاسته شود و مردم این استان شاهد قطعی آب در تابستان امسال نباشند.

وی با اشاره به بارش‌های اخیر استان سمنان تصریح کرد: باوجوداین بارش‌ها و افزایش آن نسبت به مدت مشابه سال قبل، اما همچنان فقر منابع آبی شدیدی در استان سمنان وجود دارد که در مدت زیادی به وجود آمده است و بر این اساس لازم است تا مردم این استان در مصرف آن صرفه‌جویی کنند.

فرماندار مهدی‌شهر نیز در این دیدار با تأکید بر لزوم مساعدت بیشتر متولیان آبفای استان سمنان افزود: کمبود آب موضوع روز بیشتر نقاط کشور است؛ اما شهرستان مهدی‌شهر در این خصوص با مشکلات عدیده‌ای روبروست.

حسن ارگی بابیان اینکه باید فرهنگ مصرف آب در شهرستان مهدی‌شهر فرهنگ‌سازی شود گفت: البته رفع مشکلات شبکه آب‌رسانی و افزایش ظرفیت مخازن آب شهرستان از دیگر برنامه‌هایی است که بایستی به‌صورت جدی دنبال شود.

وی تصریح کرد: امید داریم تا با برنامه‌ریزی بیش‌ازپیش شاهد موفقیت‌های آبفای استان سمنان درزمینهٔ خدمات‌رسانی به مردم شهرستان مهدی‌شهر باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار