فرماندار شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان،فرماندار شاهرود با اشاره به مشکلات آبی موجود در این شهرستان از آبرسانی ۱۱ روستای بخش بیارجمند شاهرود توسط تانکر خبر داد و گفت: مشکلات کارگران شاهرودی در سال ۹۵ پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۲۰۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ 04 April 2016
سید محمدرضا هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران در فرمانداری شاهرود اظهار داشت: باوجود اجرای پروژه آبرسانی برای 22 روستای بخش بیارجمند شاهرود و رفع نسبی مشکل آب در این منطقه، اما همچنان 11 روستا از مجموع 42 روستای این بخش و منطقه خوارتوران با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منطقه مهم طرود شاهرود یکی از روستاهایی است که همچنان با تانکر آبرسانی می‌شود از دستور استاندار سمنان برای اجرای پروژه آبرسانی به این روستاهای باقیمانده خبر داد.

معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به سفر مکرر استاندار سمنان به این شهرستان به منظور بررسی مشکلات آن خاطرنشان کرد: استاندار سمنان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان آن دو مرتبه به شهرستان شاهرود سفر کرده و با حضور در جای جای این شهرستان از نزدیک با مشکلات آن آشنا شد.

هاشمی با اشاره به اینکه رفع مشکل آبرسانی و پروژه‌های در دست احداث دولت یازدهم از اولویت‌های فرمانداری شاهرود برای این شهرستان است از پیگیری برای رفع مشکلات کارگران اهرودی به عنوان دیگر اولویت مهم فرمانداری شاهرود در سال 95 نام برد.

کارگران شرکت زغالسنگ البرز شرقی در سال گذشته، به ویژه ماه‌های پایانی آن در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود بارها اعتصاب کردند.

فرماندار شاهرود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بر ضرورت احیای صنایع غیر فعال این شهرستان بر اساس رهنمودهای معظم له تأکید و تصریح کرد: برنامه‌های خوبی از سوی استانداری سمنان و فرمانداری شاهرود در این زمینه پیش بینی شده است.

هاشمی با اشاره به سفر قریب الوقوع هسئت دولت به استان سمنان بر ضرورت همکاری رسانه‌های استان سمنان برای زمینه سازی استقبال پرشور از رئیس جمهور و هیئت دولت تأکید کرد.

وی با بیان اینکه استقبال از رئیس جمهور در واقع تجلیل از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است گفت: فرمانداری شاهرود انجام مقدمات برگزاری سفر هیئت دولت به استان سمنان را به عنوان یکی از نخستین اولویت‌های کاری خود دنبال می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار