با موضوع تنها شهید خبرنگار مهدی‌شهری
به گزارش تابناک سمنان،مستند بلند در حوزه شهدا بانام "شهید رسانه " با موضوع شهید خبرنگار مهدی‌شهری در این شهرستان ساخته می‌شود.
کد خبر: ۲۰۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸ 04 April 2016

تهیه‌کننده این فیلم مستند اظهار داشت: فیلم مستند شهید روح‌الله مؤمنیان تنها شهید خبرنگار مهدی‌شهری در این شهرستان ساخته می‌شود.

ناصر مؤمنیان تصریح کرد: هدف از ساخت فیلم‌های مستند از شهدا آشنایی بیشتر آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوانان با حماسه و رشادت شهدای دوران دفاع مقدس است.

تهیه‌کننده مستند شهید رسانه بابیان اینکه این مستند به‌منظور معرفی شهید روح‌الله مؤمنیان تولید خواهد شد افزود: ثبت سیره و خاطرات شهید روح‌الله مؤمنیان با حضور هم‌رزمان و یادگاران دوران دفاع مقدس از اهداف این مستند است.

مؤمنیان خاطرنشان کرد: سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن فریدون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان از مهمانان ویژه این مستند خواهند بود.

وی بابیان اینکه این مستند در مرحله پیش‌تولید است گفت: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، ساخت مستند شهید روح‌الله مؤمنیان در اواخر ماه جاری آغاز می‌شود که امیدواریم بتوانیم با تولید این مستند شخصیت این شهید گرامی و تنها شهید خبرنگار مهدی‌شهر را به جامعه، به‌ویژه به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.

تهیه‌کننده مستند شهید رسانه بابیان اینکه شهید روح‌الله مؤمنیان 19 ساله و خبرنگار مجله آینده‌سازان در مهدی‌شهر بوده است افزود: به‌مرورزمان منابع زنده و مستندات دوران دفاع مقدس از بین می‌روند و چه‌بهتر این بخش مهم از تاریخ را مکتوب و مستندسازی کنیم تا ماندگار شود.

وی بابیان اینکه نسل آینده ما تصوری از اتفاقات افتاده در دوران دفاع مقدس را ندارند و لازم است به این موضوع پرداخته شود تصریح کرد: دفاع مقدس گوشه‌های زیادی برای کار کردن دارد و ما می‌توانیم در رابطه با صنوف، پزشکان، نانوایی‌ها و فروشندگان و حتی معلمان شهید کارهای مکتوب و مستندسازی انجام شود تا روایت گر واقعیت آن زمان باشد.

شهید رسانه دومین اثر تولیدی ناصر مؤمنیان تهیه‌کننده و کارگردان جوان پس از فیلم کوتاه غیرت است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار