مدیرکل بهزیستی قم گفت: حدود 80 هزار سالمند در این استان وجود دارد که نزدیک بر چهار هزار نفر از آن ها تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند.
کد خبر: ۲۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 08 April 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی بهزیستی، رضا سلیقه روز چهارشنبه با اشاره به فرارسیدن بیستم جمادی الثانی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و بازدید از مراکز سالمندان بهزیستی استان گفت: دو مرکز ویزیت در منزل که متشکل از تیم (پزشک، روان پزشک، فیزیوتراپ، مددکار، روان شناس، کاردرمان و پرستار) می باشد که هرماه یکبار برای ویزیت به منزل سالمندان تحت پوشش مراجعه می کنند.

وی خاطر نشان کرد: 197 نفر سالمند در مراکز سالمندان بقیه الله و سالمندان فاطمیه به صورت شبانه روزی نگهداری می شوند که از این تعداد 108 نفر زن و 89 نفر مرد می باشد.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی قم آمادگی بازدید عموم مردم از مراکز سالمندان در روز مادر را دارد، گفت: شهروندان گرامی می توانند از این مراکز با هماهنگی روابط عمومی بهزیستی استان یا مسوولین مراکز سالمندان، در این ایام بازدید کنند.

وی افزود: با توجه به آموزه های دین مبین اسلام که احترام و تکریم سالمندان و افراد کهنسال را یک امر ضروری و آنها را مایه خیر و برکت و آیینه زندگی انسان ها می داند؛ از این رو دیدار مردم با سالمندان و تجلیل از تلاش های ارزشمندشان و استفاده از خاطرات و تجربیات آنان، باعث ایجاد انگیزه در عموم مردم و همچنین موجب نشاط و امید در سالمندان می گردد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار