کد خبر: ۲۰۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷ 03 April 2016

مدیرکل آموزش فنی‌ و‌ حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه منشور هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت ابلاغ شده است، گفت: امید است مربیان و اساتید در معرفی اشخاص برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها دقت نظر لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسن عزیزی در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه (س) که پیش از ظهر امروز در محل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه خوشبختانه عملکرد خوبی را از آموزشگاه‌های دولتی و غیردولتی آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای البرز شاهد بودیم، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی از سوی سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور و مراکز استانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 15 هزار و 345 نفر در مراکز دولتی آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان البرز آموزش دیده‌اند، افزود: دو برابر این جمعیت و بالغ بر 25 هزار نفر نیز در آموزشگاه‌های آزاد مراکز آموزش فنی و‌حرفه‌ای استان دوره‌های آموزشی را گذرانده‌‌اند.

مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان البرز با تاکید براینکه استان البرز در بین سایر استان‌های کشور از عملکرد قابل قبولی در حوزه آموزش برخوردار بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه کارآموزان البرزی در شانزدهمین المپیاد ملی مهارت کشور نیز خوش درخشیدند.

عزیزی با بیان اینکه منشور هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت ابلاغ شده است، تصریح کرد: امید است مربیان و اساتید در معرفی اشخاص برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها دقت نظر لازم را داشته باشند تا جایگاه البرز و کشور ارتقاء داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار