پس از آن بود که پلیس به همراه الیاس یکی از سارقان مسلح و پسرعموی خلافکار معروف برای دستگیری دیگر سرنشینان خودرو مذکور و همدستان این باند شرارت اعزام شدند.
کد خبر: ۲۰۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ 02 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، ساعت 20 روز دوشنبه 13 مهرماه سال گذشته هنگامی که پرویز روشناس معلم باسابقه دبستان شهید کشوری ایرانشهر برای سوخت‎گیری خودرو شخصی خود به یک جایگاه پمپ بنزین در کمربندی مکران واقع در ورودی شهر ایرانشهر، جایی نزدیک به ایستگاه ایست وبازرسی کلانتری 12 نیروی انتظامی مراجعه کرده بود، اتفاقی افتاد که جامعه فرهنگی این شهر را عزادار کرد.

در حالی که این معلم بلوچ منتظر رسیدن نوبت به او و سوختگیری بود، عدهای شرور و قاچاقچی سوار بر یک خودرو پژو 405 با دیدن ایست و بازرسی پلیس، به دلیل تحت تعقیب بودن یا حمل اسلحه، اقدام به فرار و برای جلوگیری از تعقیب نیروی انتظامی، به ماموران پلیس و مردم حاضر در اطراف تیراندازی کور می‎کنند که در این ماجرا یک مامور پلیس بنام گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان اهل روستای اکبرآباد زابل و این معلم گرامی به شهادت رسیدند.

جزئیات شهادت پلیس قائمشهری در ایرانشهر+ تصویر


پس از این اتفاق ناگوار، پلیس به دنبال سرنخ‎هایی برای یافتن اطلاعاتی از افراد شرور بود تا اینکه پس از مدتی اندک، هویت این افراد مشخص شد.


جزئیات شهادت پلیس قائمشهری در ایرانشهر+ تصویر


با گذشت 6 ماه از این جنایت، در ساعت 17 و 30 دقیقه روز 12 فروردین امسال فردی که معلم بیگناه ایرانشهری و مامور پلیس را کشته بود، در درگیری مسلحانه با پلیس کشته شد و یکی دیگر از همراهانش به همراه دو قبضه سلاح کلاش و مهمات دستگیر شد.

بدون درنگ پرسنل آگاهی و کلانتری ۱۴ با حکم دستگاه قضایی به همراه یکی از سارقان مسلح دستگیرشده به نام الیاس، پسرعموی خلافکار معروف ایرانشهر، برای شناسایی و دستگیری دیگر سرنشینان خودرو 405 و همدستان این باند شرارت اعزام شدند که در این درگیری، ستوان یکم تقی‌زاده اهل شهرستان قائم‎شهر مازندران و رئیس اداره جرائم جنایی فرماندهی انتظامی ایرانشهر شهید و یکی دیگر از پرسنل انتظامی زخمی شد.


جزئیات شهادت پلیس قائمشهری در ایرانشهر+ تصویر


الیاس در سال‌های گذشته سرکرده یک باند تبهکار راهزنی و سرقت مسلحانه از مردم و سرنشینان خودروهای بین شهری بود.


وداع با شهید راه امنیت در قائمشهر

در حالیکه براساس اعلام اولیه مراسم وداع با شهید محمد تقی‎زاده قرار بود صبح امروز در شهر قائمشهر برگزار شود این مراسم به فردا موکول شد.

همرزمان این شهید در حالی با وی خداحافظی می‎کنند که مراسم تشییع وی فردا یکشنبه ساعت 10 صبح از حسینیه عاشقان ثارالله به سمت میدان طالقانی قائمشهر انجام و با حضور مسئولین نیروی انتظامی استانهای سیستان وبلوچستان و سردار جعفری نسب در زادگاهش امامزاده مهدی خاکسپاری خواهد شد.

مردم شرق کشور سالهاست از شر اشرار مسلح در عذاب هستند و در یکی از آخرین اتفاقات مشابه، سروان محمد تقیزاده شامگاه پنجشنبه در درگیری با اشرار مسلح و قاتل معلم ایرانشهری به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار