فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قصد داریم گام بلندتری در رابطه با سفرهای دریایی برداریم و حتی به سوی کشورهای دوست، در آمریکای لاتین برویم.
کد خبر: ۲۰۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 02 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، امیر سرلشکر سید عطاءالله صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بندرعباس اظهار داشت: تجهیز نیروی دریایی ارتش جزو اولویت‌های سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه توجه به مسئله آموزش و کسب تجربه به صورت فراگیر برای کارکنان نداجا طی سال جاری یک اصل خواهد بود، افزود: برای سال 95 در رابطه با تجهیز و بهسازی توانمندی نیروی دریایی تلاش می‌کنیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: قصد داریم گام بلندتری در رابطه با سفرهای دریایی برداریم و حتی به سوی کشورهای دوست در آمریکای لاتین برویم.

صالحی با بیان اینکه انجام کارهای مشترک با کشورهای آمریکای لاتین مدنظر است، تصریح کرد: توانمندی حضور در این منطقه هم‌اکنون نیز برای نداجا وجود دارد.

وی ادامه داد: حضور 39 ناوگروه اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی نداجا در آب‌های دور و تامین امنیت ناوگان تجاری و نفتکش کشورمان نشان‌دهنده اقتدار کشور و توان این نیرو است.

صالحی از حضور ناوگروه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد به عنوان سیادت دریایی یاد کرد و افزود: هیچ‌کدام از ناوگروهای فرامنطقه‌ای حاضر در خلیج فارس و دریایی عمان سیادت ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار