خطیب نماز جمعه اهواز:
ببینیم که امام با آمریکا چه برخوردی را می کردند، ما باید از این نعمت الهی استفاده کنیم، ولایت فقیه نعمتی است که خدا به ما داد.
کد خبر: ۲۰۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 01 April 2016
به گزارش تابناک خوزستان ؛ حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضوع پیروی از خط ولایت گفت: ببینیم که امام با آمریکا چه برخوردی را می کردند، ما باید از این نعمت الهی استفاده کنیم، ولایت فقیه نعمتی است که خدا به ما داد.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: در مجلس خبرگان اول برخی از لیبرال ها که دنبال چاره ای می گشتند تا بحث ولایت فقیه را حذف کنند در قانون اساسی به ظاهر از روی دلسوزی گفتند این کار را نکنید امام ویژگی های خاص به خود را دارد.

وی افزود: شهید دستغیب پس از این اظهارات پشت تریبون رفت و گفت: این حرف های چیست که شما می زنید، آن کسی که امام را به ما داد، برای بعدش هم فکری کرده است، آن کسی که امام را به ما داد یا مثل امام یا بهتر از امام را به می تواند به ما بدهد.

حجت الاسلام حاجتی خاطرنشان کرد: نگاه مان به دهان رهبری باشد، هر کلامی که در تضعیف فرمایشات و تصمیمات رهبری بر زبان جاری شود مورد رضایت خدا نیست.

وی عنوان کرد: ما امروز باید قدر رهبری را بدانیم که امروز بهترین امنیت را در هوا، زمین و دریا برای ما فراهم کرده است.

حاجتی اظهار کرد: کسی نمی تواند منکر تحولات یمن شود، یک هفته پس از آغاز بمباران یمن در حالی که خوشبینانه ترین تحلیلگران عنوان می کردند ملت یمن نمی توانند مقاومت کنند، رهبر انقلاب فرمودند: بینی آل سعود به خاک مالیده خواهد شد.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: در قضایای سوریه که برخی از آقایان با دشمنان همنوا شدند، رهبر انقلاب فرمودند: صحنه، صحنه پیروزی حق بر باطل است.

حجت الاسلام حاجتی گفت: تام چاوسکی بزرگترین منتقد و تحلیلگر غرب اخیراً عنوان کرد: رهبر ایران کاری کرد دشمنانش را برای تبلیغ انتخابات در این کشور وا داشت، سیاست مداران دنیا با تایید دموکراسی واقعی در ایران حقارت خودشان را در مقابل این آقا (رهبر انقلاب) به تصویر کشیدند، آیت الله خامنه ای زیرک ترین و سیاست مردترین مرد حهان است.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در حرم امام رضا (ع) عنوان کرد: ایشان فرمودند: راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی است، یا باید تسلیم و ذلیل شوید یا باید مردانه بایستید.

وی افزود: باید ببینیم برجام یک چه گلی بر سر ملت می زند بعد برویم سراغ برجام دو که بعضی وقتها تعابیری درموردش گفته می شود که انسان سوءظن به گویندهایش پیدا می کند. اینکه می گویند با برجام جلوی جنگ را گرفتیم، حرف دروغی است در حالی که شهدا، ملت ایران و غیرت ایرانی جلوی جنگ را گرفته اند.

حجت الاسلام حاجتی خاطرنشان کرد: کاری نکنید مانند زمان ساده اندیشی زمان مصدق که شب 28 مرداد بی بی سی در پایان برنامه این شعر را خواند: چو فردا برآید بلند آفتاب/ منو و گرز و میدان افراسیاب و به جای این که مانند هر شب گفته شود الآن نیمه شب است، گفته شد الآن دقیقاً نیمه شب است و این رمز آغاز کودتا بود.

امام جمعه موقت اهواز در پایان گفت: ملت ایران تا آخرین لحظه و آخرین نفر جان برکف یار رهبر و لایت خواهد بود و هیچ وقت در مقابل دشمن سر ذلت فرود نخواهد آورد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار