180 هزار مسافر نوروزی و کاروان راهیان نور از نمایشگاه هوایی در پایگاه چهارم شکاری دزفول دیدن کردند.
کد خبر: ۲۰۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 31 March 2016
نمایشگاه هوایی راهیان نور که از 29 اسفند ماه 94 برای بازدید مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور در محل پایگاه چهارم شکاری دزفول برپا شده بود عصر چهارشنبه 11 فروردین به کار خود خاتمه داد.

در مدت برپایی 12 روز برپایی نمایشگاه هوایی راهیان نور در این پایگاه روزانه به طور میانگین 15 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.

بنا به این گزارش در این مدت و در برخی روزها شمار بازدید کنندگان از این نمایشگاه به حدی بود که روزانه تا 20 هزار نفر از شهرها و استانهای مختلف کشور به پایگاه چهارم شکاری دزفول مراجعه کردند.

حضور کاروان های راهیان نور در نمایشگاه هوایی امسال نسبت به نوروز 94 از افزایش چشمگیری برخوردار بود به طوریکه برخی از اعضای کاروان های راهیان نور برای چندمین سال برای دیدار از این نمایشگاه به دزفول سفر کردند.

حضور فرماندهان و مقام های ارشد لشگری از جمله فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، رییس عقیدتی سیاسی ارتش و نیز رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول امسال چشمگیر و شاخص بود.

روابط عمومی پایگاه چهارم شکاری دزفول از توزیع 25 هزار بسته فرهنگی بین بازدید کنندگان از نمایشگاه هوایی خبر داد.

امیر سرتیپ دوم خلبان حمیدرضا آشنا فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول استقبال از نمایشگاه هوایی راهیان نور را در نوروز امسال چشمگیر دانست و گفت:زائران سرزمین های نور به ویژه جوانان از نمایشگاه هوایی دزفول استقبال چشمگیری داشتند.

در سالهای ابتدایی برپایی نمایشگاه هوایی راهیان نور تنها دستاوردهای پایگاه چهارم شکاری دزفول در معرض دید زائران مناطق عملیاتی قرار می گرفت اما بعد از استقبال گسترده عموم مردم از حدود 11 سال پیش بخشی از توانمندی ها و ابتکارات کل نیروی هوایی به معرض دید همگان گذاشته شد.

نمایشگاه هوایی راهیان نور از جمله جاذبه های گردشگری جنگ در استان خوزستان می باشد.

در نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول علاوه بر نمایش هواپیماهای جنگنده و شکاری انواع تجهیزات هوایی ، نظامی و فرهنگی به نمایش در آمد.

انجام پروازهای نمایشی هواپیماهای جنگی شکاری از جمله جاذبه های نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول بود که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار