با توجه به فقر متخصص در این شهرستان، ادیبی به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شده است تا شاید این زنگ خطری برای رسیدگی به مشکلات درمانی مردم باشد.
کد خبر: ۲۰۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 30 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، علی ادیبی فرماندار فریدونکنار که صبح امروز در محل فرمانداری این شهر دچار حمله قلبی شده بود متاسفانه به دلیل کمبود پزشک متخصص در این شهر به شهرستان آمل منتقل شد.
فرماندار فریدونکنار ساعت 9 صبح امروز 11 فروردین در حین صرف صبحانه کاری با همکاران خود، گرفتار افزایش فشارخون، خونریزی خفیف و سکته مغزی و بلافاصله به بیمارستان فریدونکار منتقل شد اما درد همیشگی مردم فریدونکنار در کمبود بغرنج پزشک متخصص اینبار یقه فرماندار این شهرستان را گرفت.
سال گذشته یکی از خیران این شهرستان یک دستگاه سیتی‎اسکن آلمانی به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان به بیمارستان فریدونکنار اهدا کرد اما پازل درمان مردم این منطقه از مازندران با تکمیل کادر متخصص نهایی می‎شود.
گفته شده با توجه به روزهای عید و فقر متخصص در این بیمارستان، ادیبی به  بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شده است تا شاید این زنگ خطری برای رسیدگی به مشکلات درمانی مردم باشد.
بر اساس اخبار رسیده حال عمومی علی ادیبی فرماندار فریدونکنار نسبت به ساعات اولیه سکته مغزی اندکی مناسب‎تر شده است و اگرچه هنوز در بیهوشی بسر میبرد اما برای بهبود سریع وی جای امیدواری است.
اقدامات درمانی برای بهبود نسبی وی در حال انجام است و پزشکان گفته اند تا ظهر فردا برای نظر قطعی در مورد وی باید صبر کرد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار