امام جمعه میامی:
به گزارش تابناک سمنان،امام جمعه میامی تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل» را نیازمند هم افزایی و همدلی دانست و گفت: این مهم با بهره گیری از ظرفیت نیروی های خلاق و نخبگان جامعه امکان پذیر است.
کد خبر: ۲۰۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 29 March 2016
حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور صبح سه شنبه در نشستی با اعضاء شورای اسلامی شهر میامی در محل دفتر خود،ضمن اشاره به اقدام رهبر معظم انقلاب در راستای نامگذاری هر سال با توجه به ضرورت های جامعه، افزود: این امر نشان از درایت و دور اندیشی معظم له برای همگرایی و برنامه ریزی است.

وی اشاره ای نیز به شعار سال ۹۵ با عنوان «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» داشت و تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همزبانی این شعار و دغدغه های مقام معظم رهبری را در عمل اجرایی کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی وحدت همه جانبه با تکیه بر اقتصاد مقاومتی را لازمه پیشرفت جامعه دانست و تصریح کرد: همه ما امیدواریم با هم افزایی و هم کوشی ظرفیت ها را به فرصت تبدیل کرده و در راستای اقتصاد مقاومتی به عنوان دغدغه مقام معظم رهبری گام های استواری برداریم.

صفائی پور همچنین به اهمیت کار شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: مردم، اعضاء شورا را به عنوان امین خود انتخاب می کنند و شورا نیز باید کمبودها، نواقص و نیازهای شهر و روستا را رصد کرده و در قالب طرح و پیشنهاد به مسئولان ارجاع دهند.

وی به شاخصه های اصلی شورای موفق اشاره کرد و گفت: شورای موفق تاثیر خوبی در توسعه و اقتدار شهر دارد و از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه در زمینه های مختلف استفاده می کند که خوشبختانه شورای شهر میامی توانسته به این امر تحقق بخشد.

امام جمعه میامی همچنین با بیان اینکه میامی موقعیت مناسبی در زمینه گردشگری دارد خطاب به اعضای شورا تاکید کرد: معرفی منطقه و جذب سرمایه گذار در زمینه گردشگری را اولویت کاری خود قرار دهید و با توجه به پتانسیل بالای شهرستان در این زمینه تلاش مضاعفی داشته باشید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار