دبیر ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،دبیر ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان از توزیع بیش از 130 هزار عدد اقلام فرهنگی در بقاع مجری آرامش بهاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 26 March 2016

بهنام مطلبی امروز اظهار کرد: بیش از 130 هزار عدد اقلام فرهنگی و تبلیغی در بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری بین زائران توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: سمنان یکی از استان‌هایی است که در مسیر زائران حرم علی ابن موسی‌الرضا (ع) قرار دارد و با هدف معرفی بهتر بقاع متبرکه شاخص استان به زائران و مسافران نسبت به چاپ بروشور، تقویم دیواری و ... اقدام شده است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: استان سمنان در مسیر زائران امام مهربانی، علی ابن موسی‌الرضا (ع) قرار دارد و به همین جهت در ایام نوروز و سایر تعطیلات طول سال، علاوه بر هم‌استانی‌های عزیز، میزبان شمار زیادی از زائران ثامن‌الحجج (ع) در بقاع متبرکه سطح استان هستیم.

وی افزود: امسال نیز در ایام تعطیلات نوروزی طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص سطح استان با برگزاری برنامه‌های متنوع در حال برگزاری است.

مطلبی خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه آرامش بهاری از 28 اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و تا 14 فروردین‌ماه ادامه دارد.

دبیر ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این طرح عنوان کرد: در آستانه شروع طرح نوروزی آرامش بهاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و مردم ولایتمدار استان سمنان، نسبت به برگزاری آیین غبارروبی بقاع متبرکه مجری ویژه‌برنامه آرامش بهاری اقدام شد و با برپایی خیمه‌های معرفت و برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم ویژه تحویل سال نو به استقبال سال جدید رفتیم.

وی تصریح کرد: بقاع متبرکه و امامزادگان مجری ویژه‌برنامه آرامش بهاری در طول ایام اجرای طرح آماده ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران و مراجعان هستند.

مطلبی اظهار کرد: همکاران اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان سمنان از روز اول سال جاری با حضور در ادارات و سرکشی از بقاع مجری طرح نسبت به بررسی و نظارت بر نحوه اجرای طرح نظارت داشته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه پیام کوتاه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به شماره 10000114231 آماده دریافت پیشنهاد‌ها و نظرات ‌هم‌استانی‌های عزیز در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران بقاع متبرکه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار