مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق گفت: حامیان نیکوکار طرح اکرام ایتان این شهرستان 150 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت عیدی دادند.
کد خبر: ۲۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 08 April 2015
به گزارش تابناک یزد، "حسین افضلی" با بیان این مطلب افزود: کمیته امداد در راستای برقراری عدالت اجتماعی و همچنین ارائه خدمات بهتر به مددجویان طرح‌های مختلفی را در طول سال اجرا می‌کند.

وی با اشاره به این که یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد، اکرام ایتام است، اذعان كرد: در قالب این طرح حامیان و خیّرین کمیته امداد را در حمایت از ایتام همراهی می‌کنند.

افضلی افزود: طرح اکرام ایتام به منظور اشاعه فرهنگ نوعدوستی و با پیروی از آموزه‏‏های سیره انبیاء آغاز شده و با همت خیران ادامه یافته و اکنون این طرح با همت خیّران و نیکوکاران به درختی تنومند تبدیل شده که میوه آن بالندگی ایتام و ثمره آن حلاوت و شیرینی برای حامیان و نیکوکاران است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق اظهار كرد: در حال حاضر 478 حامي نوع‎‎دوست و نیکوکار حمایت مادی و معنوی 74 يتيم تحت پوشش کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بافق را بر عهده دارند.

افضلی در پايان نيز گفت: اين حامیان نیکوکار در آستانه سال جدید 150 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام تحت حمایت این نهاد عیدی پرداخت کردند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار