مدیرکل اوقاف سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان گفت: جلسات تخصصی تفسیر قرآن کریم در سال 95 در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 21 March 2016

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی امروز در حاشیه نشستی صمیمی با فعالان قرآنی شهرستان سمنان اظهار کرد: ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی در ضعف فرهنگی خانواده‌ها و دوری از قرآن کریم است.

وی افزود: بسیاری از معضلات اجتماعی، ریشه در ضعف فرهنگی خانواده‌ها دارد و با پرداختن به فعالیت‌های قرآنی این مشکل برطرف می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: فعالان قرآنی شهرستان سمنان باید نسبت به توسعه فعالیت‌های قرآنی اقدام کردهو زمینه بهره‌مندی اقشار مختلف را از این کتاب آسمانی فراهم کنند.

واحدیبا بیان اینکه در اجرای برنامه‌ها از ظرفیت فعالان قرآنی استفاده می‌شود، تصریح کرد: سند چشم‌انداز و برنامه‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت قرآنی در استان سمنان تنظیم می‌شود.

ویبا بیان اینکه جلسات تخصصی تفسیر قرآن با محوریت فعالان قرآنی برگزار می‌شود، ادامه داد: توجه به تلاوت قرآن کریم و اذان در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سمنان در دستور کار قرار دارد و قرآنیان باید در این بخش نیز ورود پیدا کنند.

این مسئولتوجه به قرآن کریم را عاملی برای رسیدن به موفقیت در تمام امور زندگی دانست و گفت: خانواده‌ها به ویژه در برهه کنونی باید به فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی بیش از هر زمان دیگری توجه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار