امام جمعه گرمسار:
به گزارش تابناک سمنان،امام جمعه گرمسار گفت: الگوی فاطمی در سال 95 بهترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی خواهد بود.
کد خبر: ۲۰۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 20 March 2016

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی مهدی‌نژاد امروز با اشاره به آغاز سال نو و سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: هر جامعه‌ای که الگوی مناسبی داشته باشد، مقابل تهاجم فرهنگی می‌تواند مقاومت کند؛ ما مسلمانان به‌ویژه شیعیان الگوهای الهی داریم که متصل به وحی هستند.

مهدی‌نژاد با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) برای مسلمانان در مباحث همسرداری، تربیت فرزند، مباحث دنیوی و اخروی الگوی خوبی هستند، خاطرنشان کرد: مراسم‌ شادی و گرامیداشت ایام ولادت این حضرت در نوروز نباید تعطیل شود؛ همچنین مراقب باشیم در این جلسات حرمت‌ها شکسته نشود.

امام جمعه گرمسار همچنین با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه به‌عنوان مهم‌ترین رویداد سال 94 بیان کرد: ستاد برگزاری نماز جمعه و تمام تشکل‌های وابسته به آن از جمله حوزه علمیه در انتخابات له یا علیه هیچ کاندیدایی موضع‌گیری نداشتند و در این مدت ثابت کردند که با همه ارتباط دارند؛ ولی در انتخابات به‌هیچ‌وجه موضع‌گیری نکردند.

وی اظهار داشت: مردم گرمسار در 37 سال عمر انقلاب اسلامی نمره خوبی از نظام جمهوری اسلامی ایران کسب کرده‌اند و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

مهدی‌نژاد با تأکید بر اینکه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هر دو مهم هستند و هر کدام به نحوی از دیگری دارای اهمیت بیشتری است، افزود: انتخابات یک عبادت الهی است؛ چون فقیه و رهبر مردم آن را امر کرده و مردم گرمسار به‌خوبی این عبادت را انجام دادند.

امام جمعه گرمسار گفت: بهترین معیارها را مقام معظم رهبری اعلام کرده بودند؛ چون رهبری بر همه ‌چیز اشراف دارند و مردم نیز بر همین اساس رأی دادند؛ رهبری سیاست‌های داخلی، خارجی و موقعیت‌های منطقه را خوب می‌دانند و بار دیگر با توجه به شرایط موجود مواردی را اعلام کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار