تابناک گیلان: این اتفاقات که حتما تا قبل از شروع تابستان 1395 قطعی می‌شود را می‌توان در دسته‌های مختلف بررسی کرد که مهم‌ترین آن را می‌خوانید:
کد خبر: ۲۰۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 20 March 2016
تابناک گیلان: این اتفاقات که حتما تا قبل از شروع تابستان 1395 قطعی می‌شود را می‌توان در دسته‌های مختلف بررسی کرد که مهم‌ترین آن را می‌خوانید:
 
انتخاب رئیس جدید برای فدراسیون

شاید مهم ترین آن انتخاب رئیس جدید برای فدراسیون فوتبال است. حالا دیگر 8 سال ریاست علی کفاشیان به اتمام رسیده و قرار است به زودی و طی دو ماه آینده، انتخابات فدراسیون آغاز شود. این روزها همه از مهدی تاج و شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان مهم ترین گزینه‌ها برای گرفتن بالاترین رای نام می‌برند. هرچند آجورلو نیز سخت در تلاش است تا همچنان بین مدعیان بماند.
 
کارلوس کی‎روش ماندنی است؟

این هم موضوع مهم دیگری است که قطعا در اردیبهشت ماه سال پیش‌رو جواب آن را متوجه می‌شویم. حقیقت این است که کی‎روش استعفا داده و رئیس بعدی فدراسیون فوتبال باید استعفای سرمربی تیم ملی را در اردیبهشت ماه بررسی کند. او باز هم می‌ماند یا جدایی‌اش قطعی است؟ این سوالی است که به زودی جواب آن را متوجه خواهیم شد.
 
قهرمان‌ها می‌آیند

روز سوم خرداد ماه از بین استقلال و ذوب آهن اصفهان یک کدام به عنوان قهرمان جام حذفی مشخص خواهند شد. این بازی قرار است در خرمشهر برگزار شود. قبل از آن و در روز 24 اردیبهشت ماه نیز قهرمان لیگ مشخص می شود. فعلا مهم ترین مدعیان، استقلال، استقلال خوزستان، پرسپولیس و ذوب آهن هستند که البته نمی توان تراکتورسازی، نفت تهران و سایپا را نیز دست کم گرفت.
 
حذف و اضافه در لیگ

همچنین تیم‌هایی که از لیگ برتر به لیگ یک سقوط خواهند کرد در کنار تیم‌هایی که از لیگ یک قرار است به لیگ برتر برسند، به فوتبال ایران معرفی می شوند. فعلا استقلال اهواز، راه آهن و سیاه جامگان مهم‌ترین گزینه‌های سقوط به لیگ یک هستند و در مقابل پیکان، خونه به خونه، فجرسپاسی، ماشین سازی تبریز و مس کرمان نیز برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ برتر با هم می‌جنگند. همچنین آلومینیوم هرمزگان، فولاد یزد، شهرداری اردبیل، شهرباران رشت و پاس همدان نیز در آستانه سقوط از لیگ یک به لیگ دو هستند.
 
قهرمان‌های اروپایی

یادتان نرود فوتبال لیگ‌های معتبر را نیز دنبال کنید چون لیگ برتر جزیره، قهرمان خود را در همین صد روز ابتدایی سال 95 می شناسد. اگر لسترسیتی قهرمان شد، تعجب نکنید چون در فاصله 8 هفته مانده به پایان فصل، آنها 6 امتیاز از تیم دوم در لیگ برتر جلوتر هستند. بایرن مونیخ هم شانس بالایی برای قهرمانی دارد. فقط 8 هفته تا پایان بوندس لیگای آلمان مانده و بایرنی‌ها با 6 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در مکان نسخت ایستاده‌اند. در اسپانیا، شرایط کاملا متفاوت است.

بارسلونا با 8 امتیاز اختلاف بالاتر از رئال مادرید در صدر جدول نشسته و تقریبا کارش برای کسب قهرمانی تمام است. در فرانسه البته پاریسن ژرمن قهرمان شد اما در ایتالیا رقابت بین یوونتوس، ناپولی و آ. اس. رم برای کسب قهرمانی ادامه دارد. یورو 2016 نیز از روز جمعه 21 خرداد ماه در کشور فرانسه آغاز می‌شود و فوتبال در جهان جان تازه‌ای می‌گیرد. فراموش نکنید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نیز در همین خرداد ماه مشخص می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار