پلمپ 794 واحد صنفی متخلف در سمنان
به گزارش تابناک سمنان،فرماندهی انتظامی استان سمنان از پلمپ 794 واحد صنفی فعال در این استان طی یک‌سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۹۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 15 March 2016

سردار روح‌الامین قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون بیش از 19 هزار بازدید از واحدهای صنفی این استان توسط پلیس استان صورت گرفته است.

وی از افزایش 11درصدی صدور گذرنامه در استان سمنان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال در مجموع بیش از 21 هزار و 900 فقره گذرنامه برای متقاضیان صادر شده است.

فرماندهی انتظامی استان سمنان همچنین از افزایش 26 درصدی جرائم سایبری در این استان خبر داد و افزود: با تلاش همکاران ما در پلیس فتا، 98 درصد پرونده‌های سایبری به کشف انجامیده است.

سردار قاسمی با بیان اینکه پلیس فتای این استان فضای مجازی را کاملا رصد می‌کند، تصریح کرد: امسال 181 نفر مجرم سایبری در استان سمنان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه 17 درصد مجرمان سایبری در این استان زن بودند، گفت: از مجموع 181 مجرم سایبری دستگیرشده در این استان بیش از 30 نفر زن بودند.

وی با اشاره به سطح تحصیلات مجرمان سایبری، خاطرنشان کرد: متاسفانه بیش از 70 درصد مجرمان سایبری دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی هستند و این در حالی است که اکثر مجرمان جرائم موجود در سطح جامعه دارای تحصیلات از ابتدایی تا حداکثر دیپلم هستند.

وی از اجرای 7 طرح با هدف تامین امنیت کاربران و پاکسازی فضای مجازی در این استان خبر داد و اضافه کرد: برداشت از حساب در صدر جرائم سایبری در این استان قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار