با حضور مسئولین با خانواده شهید یاسین حیدری از شهدای شهر زرنه دیدار بعمل آمد.
کد خبر: ۱۹۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 13 March 2016
با حضور مسئولین با خانواده شهید یاسین حیدری از شهدای شهر زرنه دیدار بعمل آمد.

به گزارش تابناک ایلام؛با حضور بخشدار زرنه و جمعی از مسئولین شهر زرنه از خانواده شهید یاسین حیدری دیدار و سرکشی بعمل آمد.

طاهر سواری بخشدار زرنه با ذکر خاطره ای از این شهید والامقام گفت : امشب (22اسفند) شب شهادت این شهید والامقام است که مصادف شده است با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، بنده از همرزمان شهید یاسین حیدری بودم که ایشان در آخرین عملیات در شاخ شمیران همراه با شهید پورمند از بچهای دره شهر یک تنه در مقابل تک دشمن ایستادند تا دیگر رزمندها بتوانند از صحنه درگیری خارج شوند و تلفات کمتری متحمل شویم ، و در همانجا دعوت حق را لبیک گفتند.

در این دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار زرنه نیز حضور داشتند.

*فرازی از وصیت نامه :

ای جوانان ! نکند در بستر ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد. مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب عبادت شهید شد. مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر در راه حسین (ع) و با هدف شهید شد.

در رسالت و آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) بیشتر دقیق شوید، سعی کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید و صداقت و اخلاصتان را همچنان حفظ کنید. اگر فیض شهادت نصیبم گشت آنان که پیرو خط سرخ امام نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند بر من نگریند و بر جنازه من حاضر نشوند، آنقدر به جبهه می روم و می جنگم تا شهید بشوم.

منبع:جویزرایوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار