رئیس بسیج دانشجویی استان یزد:
رئیس بسیج دانشجویی استان یزد پویایی دانشگاه‌ها از نظر علمی و فرهنگی را نتیجه اقتدار و ایثارگری‌های شهدای نظام و انقلاب اسلامی درعرصه های مختلف عنوان کرد.
کد خبر: ۱۹۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶ 13 March 2016
به گزارش تابناک یزد،"سید حسین راسخی"‌ با اشاره به ضرورت ترویج ایثار و شهادت بین نسل جدید به ویژه دانشجویان گروه سنی مختلف، اظهار کرد: شرایط نابسامان جنگی در دوران دفاع مقدس،‌ منشأ تحولات علمی و ارتقای توان جسمی،‌ روحی و معنوی جوانان کشور بود.

وي شرایط اقتصادی فعلی را فرصتی مناسب برای کشف استعداد‌های جوان و نخبه فرهنگی،‌ علمی و اقتصادی در کشور دانست و بیان کرد:‌ حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله مهمترین رسالت دانشجویان و مسئولان نظام انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف است.

راسخی با اشاره به ضرورت حمایت از اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از موثرترین برنامه های فرهنگی برای نسل جدید انقلاب اسلامی، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در مجموع بیش از دو هزار دانشجو از دانشگاه‌های استان یزد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی پویایی دانشگاه‌ها از نظر علمی و فرهنگی را نتیجه اقتدار و ایثارگری‌های شهدای نظام و انقلاب اسلامی درعرصه های مختلف عنوان کرد و ادامه داد: شهدا با رهبری امام خمینی(ره) و احساس مسئولیت در قبال ارزش‌های دین و انقلاب اسلامی نسبت به تولید علم در کشور اقدام کردند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی یزد با اشاره به اعزام تاکنون يكهزار دانشجو یزدی به اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: 50 دستگاه اتوبوس برای اعزام دانشجویان یزدی به مناطق عملیاتی جنوب از سوی سپاه الغدیر استان یزد در نظر گرفته شده است.

وي ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را از جمله راهکارهای حائز اهمیت در راستای تحقق اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی بین نسل جدید عنوان کرد و ادامه داد: ترویج ضرورت فرهنگ اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی از جمله اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

به گزارش ایسنا،راسخي استقابل بی نظیر دانشجویان یزدی برای شرکت در اردوهای راهیان نور را نشانه های ولایت مداری مردم یزد دانست و بیان کرد: اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب تا 25 اسفند ماه امسال ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار