گزارش آخر سال تابناک از وضعیت شورای شهر لنگرود ؛
ریاستی که پس از عبور یک دوره پر از حواشی گوناگون به دست وی رسیده است؛ از نحوه آوردن شهردار اول (انصاری) با حمایت نماینده شهر تا برکناری و نحوه انتخاب شهردار دوم (گلباغی) و روی کار آمدن شهردار سوم ( کحالی ) .
کد خبر: ۱۹۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 12 March 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: شورای اسلامی شهر لنگرود متشکل از ۹عضو اصلی و ۴ عضو علی البدل است که ریاست آن را امروز ، رحیم شیخ طاهر بر عهده دارد.

ریاستی که پس از عبور یک دوره پر از حواشی گوناگون به دست وی رسیده است؛ از نحوه آوردن شهردار اول (انصاری) با حمایت نماینده شهر تا برکناری و نحوه انتخاب شهردار دوم (گلباغی) و روی کار آمدن شهردار سوم ( کحالی ) .

متاسفانه آفت های فراگیر چند ساله اخیر در شوراهای شهر که منتخب مردم هستند و  باید برای بهبود اوضاع شهر و تسریع در امور جاری بکوشند، به مکانی برای باند بازی های گروهی برای ثروت و قدرت اندوزی بیشتر بدل شده است و همه این امور باعث می شود که مردم شهر بهبود اوضاع را تنها در رویا ببیند، چرا که امید چندانی به تغییر و توسعه در شهر خود نمی بینند.

به گزارش تابناک گیلان، شاید پر تراکم ترین کاری که روشن و واضح مردم شهر لنگرود در دو سال گذشته از شورا و شهرداری این شهر دیده اند، آسفالت چندین باره برخی از معابر و کوچه ها است که به خاطر نبود نظارت بر پیمانکاران، بی دقتی برخی و شاید تعمدا  به کرات در شهر انجام شده است.


اما در ماه های اخیر شاهد اتفاقات ناخوشایند دیگری هم بودیم که مقدمه گزارش آخر سال تابناک شد.


از مصوبه غیر قانونی و روی کار آوردن بستگان درجه یک شورای شهر در شهرداری تا هزینه های غیر معمول و سفرهای خارجه بی نتیجه!






در ماه های گذشته تقریبا به همه ابعاد و تحرکات شورای شهر لنگرود که در بکارگیری بستگان و نزدیکان خود در مجموعه شهرداری این شهر انجام داده است ، پرداخته ایم ؛  و شما می توانید اینجا ، اینجا ، اینجا و اینجا  و آخرین گزارش جنجالی هم در اینجا دنبال کنید.



اما شدت ماجرا وقتی بیشتر آزار دهنده می شود که در آخرین اقدام صورت گرفته توسط شورای شهر، یکی از اعضای محترم با موافقت صورت گرفته و با مبلغ 12 میلیون تومان راهی سفر ارمنستان میشود که ماحصل این سفر تنها چند عدد لوح تقدیر است.

در حالی که کارکنان زحمتکش شهرداری مدت 7ماه است که اضافه حقوق و عیدی های آخر سال و حتی حقوق خود را در روزهای مانده به آخر سال دریافت نکرده اند و همه اینها در حالی است که اصلی ترین شعار انتخاباتی این افراد ساختن شهری آباد در کنار حفظ حقوق همه شهروندان بود که تا امروز خودشان و همه آن حرف های زیبا را پشت آخرین شهردار خود یعنی رضا کحالی پنهان کرده اند.

از خاطر مخاطبان تابناک نرفته که همین چندی پیش استخدام غیرقانونی و خارج از عدالت بستگان برخی از اعضای شورای شهر لنگرود ، سر و صدای مردم شهر را درآورد که سفر بی دلیل و بی فایده خانوم سخنگو هم به آن اضافه شد!



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
سروری ویگی به.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
سروری ویگی به.
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
آن پارسا که ده خرد و ملک رهزن است/آن پادشه که مال رعیت خورد گداست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
اینکه خبر لنگرنیوزه!!!

خبر تکراری؟
در موردسروری که زده بودن
گفتیم دوباره چی شده
جمشيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
تابناك عزيز سر خودت را درد نياور.اينهمه گفتي فكر ميكني كدام مسئولي پيگيري ميكنه يا جلوي اين تخلفات را ميگيره .شوراي شهري كه خودش عامل اصلي تمام اين تخلفات است از مردم بيچاره چه انتظاري ميشه داشت.برو ببين اين همه گفتي استخدام غيرقانوني فرزندان ونزديكان شورا برو تحقيق كن كدام شان را بيرون كردن همه سر جاهاشان هستند وبا فشار آوردن به شهردار خواهان حقوق براي فرزندانشان هستند.جالبه هيچكس هم تو اين شهر حريف اين شوراها نيست؟اون از عملكرد2سال گذشته شان كه فقط خودشان بهره بردن چون اكثرشان با اين باند پيمانكاري آسفالت سهم داشتند و تا داخل منزل مردم به خاطر منافع آسفالت بي كيفيت كردن كسي از آنها بازخواست كرد.؟كسي نظارت كرد؟دل كسي بخاطر21ميليارد بدهي كه بالا آوردن كسي پاسخگو شد؟تابناك عزيز ديگه گوش كسي شنوا نيست حتي مسئولين.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
واقعا اینا دوره بعد با چه رویی میخوان خودشونو کاندید کنن؟؟؟؟؟
اصلا حرفی دارن بخوان برای دوره بعدی انتخابات به مردم شهر تحویل بدن؟؟؟؟؟
فکرکنم اینا هم باید مثل دلواپسایی که امسال تو انتخابات از مردم تو دهنی خوردن، با اینا هم همین برخورد بشه البته لازمه ش اینه که مردم گول حرفای زمان انتخابات شونو نخورن.
به امید اون روز
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
فقط خوشم میاد از رو نمیرن و همچنان میگن در حال خدمت به مردم هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
تابناک عزیز دست درد نکنه باز بنویس جانا سخن از زبان ما می گویی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار