امام جمعه بهشهر
امام جمعه بهشهر با تأکید بر اینکه نباید سلیقه‌های خود را در دین دخالت دهیم، گفت: همه اعم از پیر و جوان باید به دین خود پای‌بند باشیم.
کد خبر: ۱۹۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 11 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‎الاسلام سیدعربعلی جباری در نماز جمعه این‎هفته با بیان اینکه در طول تاریخ قدرتمندان ظالم و خائنی را می‎بینیم که علیه اسلام برخاسته‎اند، اظهار کرد: اسلام دین نور و نورانیت بوده و عده‌ای با آن سر آشتی ندارند، زیرا با منافع آنها سازگار نیست و همین است که گروه‎های ملحد، منافق، تروریستی و مزدوران شیاطین با اسلام در ستیز هستند.

وی با بیان اینکه عده‎ای بغض و کینه شدیدی از اسلام در دل دارند، افزود: آنها یا می‌خواهند اسلام را محو کرده و یا مهار کنند و پیروان اسلام را از مکتب اسلام ناب محمدی جدا کنند.

خطیب جمعه بهشهر، گفت: یکی از مهم‎ترین انگیزه‎های این خصومت، پیام‌های اسلام همچون عدالت، امانت، صداقت، رأفت و مهربانی، مدارا، دوری از افراط و تفریط، به‌دست آوردن رضای حق و دوری از ظلم و ظالمان است که با منافع دشمنان سازگاری ندارد.

جباری ادامه داد: در دنیای معاصر، بسیار در قبال اسلام ظلم و جفا صورت می‎گیرد، اما با این‎همه شأن و منزلت دین بسیار بالا است تا جایی که خداوند در قرآن فرمودند: «ان الدین عندالله الاسلام.»

امام جمعه بهشهر با تأکید بر اینکه نباید سلیقه‌های خود را در دین دخالت دهیم، اظهار کرد: همه ما اعم از پیر و جوان باید به دین خود پای‌بند باشیم؛ دشمنان گاهی به دین و پیروان آن تهمت زده و با نفوذ خود ضربه می‎زنند، اما باید ثابت‎قدم باشیم.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان اسلام، شیعیان را مشرک و کافر می‌نامند، خاطرنشان کرد: وهابیون از جمله گروه‎هایی هستند که حتی لغات را نیز با سلیقه خود ترجمه می‌کنند تا مردم را از اسلام ناب محمدی (ص) و از رهبر و مرجعیت دینی جدا کنند.

جباری بیان کرد: همه این‎ها برای جدایی مردم از دین صحیح یا فراهم کردن بستری برای قیام علیه دین خداست؛ همان دینی که آمده تا با اخلاق شایسته مردم را به کمال رسانده و تحول مثبتی در آنها ایجاد کند.

وی در پایان گفت: گروه‎های تکفیری با کشتار و جنایت علیه بی‌گناهان، بدترین ظلم و خیانت را به بشریت انجام داده و حتی برای خود حاکمی برگزیده‎اند تا بر تمام مسلمانان منطقه حاکمیت کند!

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار