معاون فرماندار میامی:
به گزارش تابناک سمنان،معاون فرماندار میامی بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: سهمیه آرد نانوایی ها درایام نوروز پیگیری شود تا با کمبود نان برای مسافران مواجه نشویم.
کد خبر: ۱۹۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 11 March 2016
علیرضا آشوری عصر پنج شنبه در چهارمین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان، ضمن بیان اینکه شرایط میزبانی از مسافران نوروزی می بایست مهیا شود، ابراز داشت: شبانه روزی کردن داروخانه میامی می تواند کمک زیادی به اسکان و استقرار مسافران و خدمات درمانی به زائران حرم امن رضوی در ایام نوروز کند هرچند این داروخانه یکی از نیازهای شهرستان بوده که با وجود پیگیری طولانی مدت همچنان عملیاتی نشده است.

وی افزود: فقدان داروخانه شبانه روزی در میامی یکی از مشکلات عمده این شهرستان است لذا ما برای ایام نوروز نمی توانیم مراجعان به داروخانه را به صورت شیفتی پذیرش کرده و از هموطنان بخواهیم تنها در ساعات اداری به داورخانه و درمانگاه مراجعه کنند بنابر این می بایست درباره داروخانه و خدمات درمانی این شهرستان برنامه ریزی شود.

۵ نمایشگاه نوروزی در میامی افتتاح می شود

رئیس اداره میراث فرهنگی وگردشگری شهرستان میامی نیز در این نشست گفت: برای کاهش تصادفات در محورهای خروجی و ورودی شهر، پنج نقطه برای ایجاد نمایشگاه عرضه صنایع دستی و تولیدات محلی در نظر گرفته شده است.

سید محمدصادق رضویان درباره کیفیت برپایی این نمایشگاه ها هم توضیح داد: ایجاد غرفه های صنایع دستی، اغذیه محلی و شناساندن ظرفیت های گردشگری شهرستان میامی از جمله بخش های نمایشگاه های نوروزی خواهند بود که امیدواریم این طرح همانند سال گذشته با استقبال خوب مسافران و زائران امام هشتم(ع) قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه های نوروزی میامی از ۲۶ اسفندماه افتتاح خواهند شد، افزود: جاده های منتهی به شهرستان به دلیل کویری بودن نمای جذابی نداشته و بعضا برای رانندگان که در میانه مسیر پایتخت تا مشهد هستند، خسته کننده است همچنین از آنجا که بیشتر تصادفات جاده ای به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ می دهند، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری اعضای ستاد تسهیل سفرهای نوروزی نسبت به برپایی نمایشگاه صنایع دستی در پنج نقطه میامی اقدام می کند تا بتوانیم شرایط را برای استراحت رانندگان وسایل نقلیه فراهم آوریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار