نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه لوزان سبب شد تا جهان حقوق هسته‌ای ایران را به‌رسمیت شناسد و آنچه خواسته مردم ایران بوده لغو تمامی تحریم‌ها است.
کد خبر: ۱۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 07 April 2015

شهلا میرگلو بیات  در جلسه شورای اداری ساوه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار داشت: بدون شک وجود همدلی و همزبانی میان دولت و ملت نقش مؤثری در مرتفع ساختن مشکلات کشور دارد.

وی افزود: با رعایت این اصل مهم که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز هست، می‌توانیم زمینه توسعه و پیشرفت کشور را در تمامی عرصه‌ها فراهم سازیم و در این میان با تکیه بر قدرت ایمان و نیروی داخلی در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس گام برداریم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیانیه لوزان نشان از اقتدار ایران در برابر قدرت‌های غربی داشته و بار دیگر اقتدار و عزت کشور را به جهانیان اثبات کرد.

میرگلوبیات با اشاره به حفظ حقوق ایران در توافقنامه هسته‌ای گفت: آنچه مهم است حفظ حقوق کشور بوده و لغو تمامی تحریم‌ها به‌شکل یکجا خواسته ملت ایران است که قدرت‌های غربی باید به آن جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: جهان غرب در بیانیه لوزان حق هسته‌ای ایران را به رسمیت شناخت و این افتخاری بس بزرگ برای دولت و ملت است که تاکنون از خواسته‌های به‌حق خود کوتاه نیامده‌اند و امتیازی را به طرف مقابل در مذاکرات نداده‌اند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آل‌سعود با کشتار وحشیانه مردم یمن چهره حقیقی خود را در حمایت از رژیم صهیونیستی در منطقه به نمایش گذاشت که نیازمند واکنشی مناسب از سوی کشورهای مدعی حقوق بشر به این جنایت ضدبشری است.

میرگلوبیات با اشاره به طرح‌های اجرایی و مورد بهره‌برداری در سال گذشته در ساوه گفت: نیاز به تصفیه‌خانه آب برای مردم ساوه دغدغه‌ای بود که خوشبختانه با اختصاص اعتبارات لازم احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و هزینه‌ای که برای این پروژه صرف شد 770میلیارد ریال بود.

وی افزود: اتمام پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب زرندیه با صرف 350میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی ساخت پردیس علوم پزشکی ساوه از مهم‌ترین طرح‌های سال گذشته در این منطقه بود که در راستای رفع مشکلات و حل امور مردم اجرایی شدند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجرای کنارگذر ساوه، اتمام پروژه 96واحدی مسکن مددجویان بهزیستی، بهسازی ساختمان اورژانس بیمارستان شهید مدرس از دیگر پروژه‌های اجرایی ساوه در سال گذشته بودند.

میرگلوبیات با اشاره به ساخت درب حرم حضرت عباس(ع) در ساوه گفت: از افتخارات بزرگی که شامل حال مردم ساوه شد ساخت درب حرم حضرت عباس(ع) بود که با صرف 13میلیارد ریال اعتبار ساخته شد و عوامل سازنده این اثر معنوی 18 ماه بدون وقفه تلاش کردند تا در روز ولادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) با حضور جمعی از مسئولان کشوری رونمایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار