شهردار شیراز گفت: به‌زودی در تمام چهارراه‌های این شهر دوربین کنترل ترافیک نصب خواهد شد تا تخلف‌های رانندگی در هر زمان جریمه در پی داشته باشد.
کد خبر: ۱۹۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 09 March 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:علیرضا پاک‌فطرت بعد از ظهر امروز در نخستین جشنواره بزرگ تاکسی‌رانان برتر و مسافر نمونه شیراز، اظهار داشت: از سه سال گذشته تاکنون 150 دوربین کنترل ترافیک در معابر شیراز نصب شده است.

وی با اشاره به جمعیت یک‌میلیون و 700 هزار نفری شیراز خاطرنشان کرد: شهرداری این شهر بر آن است که با مدیریت نرم‌افزاری از مشکلات ترافیکی شیراز بکاهد.

پاک‌فطرت افزود: سعی داریم تا با افزایش روزبه‌روز این دوربین‌ها، دیگر هیچ تخلفی از چشم پلیس دور نماند.

این مسئول با اشاره به جابه‌جایی 35 درصد مسافران درون‌شهری شیراز از طریق تاکسی تصریح کرد: رانندگان تاکسی در جایگاه مقدسی قرار دارند و می‌توانند در حکم یک مبلغ و پلیس راهنمایی نیز باشند.

وی با اشاره به تاکسی‌رانان آتش‌نشان داوطلب در شیراز، گفت: چند بار است که در معابر شهر، رانندگان تاکسی آتش‌نشان در اطفای حریق خودروها موفق عمل کرده‌اند.

شهردار شیراز با اشاره به وجود مجمع خیرین شهرساز در شهرداری شیراز، اظهار داشت: این مجمع کارت‌هایی با محتوای نکات قانونی را تهیه‌ کرده است که رانندگان تاکسی می‌توانند بدون هیچ برخوردی این کارت‌ها را در اختیار خودروهای متخلف قرار دهند.

وی حمل‌ونقل سالم را یکی از راه‌های توفیق در گسترش گردشگری دانست و افزود: رانندگان تاکسی در برخورد فرهنگی و خوب با گردشگران می‌توانند در افزایش جاذبه توریستی شهر شیراز کمک کنند.

پاک‌فطرت یادآور شد: اگر هزینه بیشتری برای ارتقای فرهنگی مردم انجام دهیم، شهر شیراز رونق بیشتری خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار