سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در جام باشگاه‌های آسیا تلاش می‌کنیم که به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم تا بازی برگشت مرحله حذفی از امتیاز میزبانی برخوردار باشیم.
کد خبر: ۱۹۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 09 March 2016

 امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان در بین خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی برابر تیم فولاد خوزستان در بازی فردا می‌تواند هم تیم تراکتورسازی را برابر پاختکور مهیا کند و هم وضعیت این تیم را در لیگ برتر فوتبال کشور بهبود بخشیده و بازیکنان با روحیه بهتری به مصاف حریفان بعدی خود روند.

سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت: تمام زیبایی فوتبال به تماشاگرانش است و با محرومیت تماشاگران این فوتبال است که شکست می‌خورد و من شخصا متوجه نشدم در بازی با سپاهان چه اتفاقی افتاد که منجر به محرومیت تماشاگران تیم تراکتورسازی شد.

وی گفت: تمام بازی‌های لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا برای ما حکم فینال را داشته و بازی به بازی جلو می‌رویم و تمرکز من به بازی فردا برابر فولاد خوزستان است.

قلعه‌نویی اضافه کرد: البته در باشگاه‌های آسیا با کسب شش امتیاز کار صعود تیم ما تمام نشده و باید 4 امتیاز دیگر را بگیریم و تلاش کنیم که به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم تا بازی برگشت مرحله حذفی از امتیاز میزبانی برخوردار باشیم.

وی گفت: من چه امروز و چه دوره گذشته وجدان کاری نسبت به تیم تراکتورسازی داشته و هیچگاه در وظایفم کوتاهی نکرده و با اینکه 10 روز آنفولانزا گرفته بودم اما حتی یک دقیقه نیز در تمرین تیم تراکتورسازی غیبت نداشتم.

سرمربی تیم تراکتورسازی به باشگاه گسترش فولاد تبریز و فراز کمالوند بابت نتایج خوب این تیم تبریک گفته و پیروزی‌های هر دو تیم را برای فوتبال تبریز به فال نیک گرفتند.

اسکوچیچ:
 نمی‌توان قهرمان لیگ را پیش‌بینی کرد

 دراگان اسکوچیچ عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر دو تیم تراکتورسازی و فولاد خوزستان در هفته‌ها اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و برای کسب سه امتیاز این بازی وارد میدان می‌شوند و هر تیمی که بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند، پیروز این بازی می‌شود.

وی گفت: من بازی در ورزشگاه خالی را دوست ندارم و قطعا نبود تماشاگر در بازی تراکتورسازی با فولاد خوزستان در کیفیت بازی تاثیر گذاشته و انگیزه بازیکنان را کاهش می‌دهد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: هر دو تیم فردا چند بازیکن مطرح خود را ندارند، هر چند دست تراکتورسازی در استفاده از بازیکنان جایگزین بازتر بوده، اما تیم من نیز فردا برای موفقیت برابر تراکتورسازی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

اسکوچیچ با تبریک نتایج تیم تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا افزود: به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که چه تیمی قهرمان لیگ می‌شود، اما باید بگویم کیفیت بعضی بازی‌های لیگ برتر ایران در سطح اروپا است.

در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور فردا تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه خالی از تماشاگر میزبان تیم فولاد خوزستان است.

بازی رفت دو تیم در اهواز با برتری دو بر یک تراکتورسازی خاتمه یافته بود./فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار