30 سال قبل و در سال 1364 مردم ولایی و انقلابی شهرستان کرج در اقدامی ارزشمند به یاد شهدای کرج در اردوگاه شهید کلهر 50 هزار اصله نهال کاشتند و امروز نیز می‌بینیم که باز هم به یاد شهدا همین اقدام ارزشمند را تکرار کردند.
کد خبر: ۱۹۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 09 March 2016
مراسم کاشت 2 هزار اصله نهال به یاد شهدای مدافع حرم در استان البرز با حضور جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور در این استان برگزار شد.
در این مراسم که در دهکده مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، سردار علی فضلی طی سخنانی با اشاره به اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی در ایام نوروز و استقبال نسل جوان از این برنامه گفت: راهیان نور اقدامی ارزشمند در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان (ره) است.
وی افزود: راهیان نور و اعزام نسل جوان به مناطق عملیاتی در حقیقت حج بصیرت ملت ایران است که تاثیرگذاری عمیقی بر ذهن جوانان و نوجوانان ما دارد.
جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اعزام گروه‌های راهیان نور یکی از ارزشمندترین برنامه‌های فرهنگی است که با کمترین هزینه و تاثیرگذاری مثبت بسیار زیاد انجام می‌شود.
سردار فضلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاشت درخت به یاد شهدای مدافع حرم گفت: مردم استان البرز و شهرستان کرج همواره در صف نخست دفاع از اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب قرار دارند.
وی افزود: 30 سال قبل و در سال 1364 مردم ولایی و انقلابی شهرستان کرج در اقدامی ارزشمند به یاد شهدای کرج در اردوگاه شهید کلهر 50 هزار اصله نهال کاشتند و امروز نیز می‌بینیم که باز هم به یاد شهدا همین اقدام ارزشمند را تکرار کردند.
جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم و مسئولان استان البرز باید همت کرده و فرهنگ درختکاری که در دین مبین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و همچنین رهبری عظیم‌الشان انقلاب بر آن تاکید فرموده‌اند را ترویج دهند و امیدوارم روزی فرا رسد که جنگلی بزرگ به یاد شهدا و به عشق 5 هزار شهید استان البرز در این استان داشته باشیم.
فضلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم گفت: امروز خانواده معظم این شهدا در جمع ما حضور دارند و باید به آنها گفت که شما و فرزندان شما با خدا معامله کردند و مجاهد راه الله هستند.
وی در پایان گفت: شهدای مدافع حرم در جهاد فی‌ سبیل‌ الله از همه سبقت گرفتند و به طور قطع پاداشی نیکو در نزد خداوند دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار