طی یک برنامه دو ساله انجام می شود؛
به گزارش تابناک سمنان،رييس امورمهندسي و اجراي طرح‌هاي شركت گاز استان سمنان از برنامه این شرکت برای گازرسانی به 77روستای استان خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به 47 روستاي استان هم‌اکنون در حال اجرا است و عملیات گازرسانی به 30 روستای دیگر از سال آینده کلید می‌خورد.
کد خبر: ۱۹۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 09 March 2016

عليرضا اعواني رييس امور مهندسي واجراي طرحهاي اين شركت ضمن تشريح تصميمات و اقدامات آينده اين شركت براي بهره‌مندي حداكثري مردم این استان از نعمت گازطبيعي افزود: وسعت اجراي پروژه‌هاي گاز‌رساني استان به گونه‌اي است كه تقريبا" تمامي روستاها و مناطق محروم استان كه قابليت گازرساني را دارند از اين نعمت الهي بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: بعضي از اين تصميمات شامل اتمام عمليات گازرساني به 47 روستاي استان هم‌اینک در دست اجرا است كه با گازرساني به اين روستاها درصد بهره‌مندي روستاييان این استان از نعمت گاز طبيعي در هفته دولت سال آينده از 75 درصد به 83 درصد خواهد رسيد كه درنوع خود دركشور كم‌نظير است .

رييس امور مهندسي و اجراي طرح‌هاي شركت گاز استان سمنان افزود‌: در صورت تخصيص اعتبارات لازم، گازرساني به تعداد 30 روستاي ديگر استان در برنامه‌هاي سال آتي قرار دارد.

وی اضافه کرد: شركت گاز استان سمنان به منظور رفع تنگناهاي صنايع، توسعه شبكه و ايستگاه‌هاي تقليل فشار و احداث چند ساختمان اداري در سطح شهرهاي فاقد ساختمان اداري استان را در دست اجرا دارد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار