تازه های پلیسی
در این تازه های پلیسی می خوانیم از دستگیری سارقان بانک های شیراز و اصفهان که از سال 88 اقدام به سرقت کرده بودند و عاشقی که با هک حساب کاربری معشوقه اش آبروی او را برد؛همچنین دستگیری چند کلاهبردار در مرودشت و در آخر توقیف محموله های میلیاردی قاچاق گاو و شتر!
کد خبر: ۱۹۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 10 March 2016
به گزارش تابناک فارس:در این تازه های پلیسی می خوانیم از دستگیری سارقان بانک های شیراز و اصفهان که از سال 88 اقدام به سرقت کرده بودند و عاشقی که با هک حساب کاربری معشوقه اش آبروی او را برد؛همچنین دستگیری چند کلاهبردار در مرودشت و در آخر توقیف محموله های میلیاردی قاچاق گاو و شتر!

دستگیری سارقان 200 میلیونی بانک های شیراز و اصفهان
فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه بانك و محموله گوشی تلفن همراه در استان فارس خبر داد.
سردار احدعلی گودرزی گفت: در 20 فروردین ماه دو نفر سارق مسلح با استفاده از سلاح كلاش اقدام به سرقت مبلغ 200 میلیون ریال وجه نقد از یك بانك در شهرستان شیراز كرده و متواری می شوند.
موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت و یكی از ساراقن به نام "ك – ق" سال گذشته دستگیر و تحقیقات برای شناسایی محل اختفا و دستگیری همدست وی ادامه داشت.
با تلاش و پیگیری ماموران محل اختفای دیگر سارق مسلح متواری نیز در یكی از روستاهای اطراف شیراز شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه و منسجم، وی به نام "ج – غ" ۴۹ ساله اهل خوزستان دستگیر شد.
متهم دستگیر شده به علاوه بر اقرار به مشاركت در سرقت مسلحانه از بانك در شیراز  در سال 1388، به دو فقره سرقت بانك در اصفهان با همدستی "ك – ق" اقرار كرد.
در بازرسی از مخفیگاه سارق مسلح دستگیر شده "ج – غ" تعداد 13 تیر فشنگ كلت كمری، یك عدد اسپری افشانه دفاع شخصی، یك عدد دستبند فلزی، ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه و یك جلد غلاف اسلحه كلت كمری كشف شد.
در این رابطه دو نفر دیگر كه در این سرقت ها و سرقت مسلحانه محموله گوشی تلفن همراه در سال ۹۲ توسط ‌سارقان دستگیر شده، دخیل بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری جوانی که با حساب کاربری معشوقه اش پیام مبتذل می داد
رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی فردی خبر داد که از طریق فیس بوک، موجب هتک حیثیت خانم جوانی شده بود.
سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: شاکی این پرونده، خانم 24 ساله ای است که با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و مدعی می شود چندی پیش فردی ناشناس با هک ایمیل و پروفایل شخصی فیس بوک وی و تغییر رمز عبور آن ها از طرف او پیام های غیر اخلاقی و نامربوط برای دوستانم در فضای مجازی ارسال می کند که موجب هتک حیثیت و آبروی من در بین دوستان و فامیل شده است. 
وی افزود: با تشکیل پرونده در پلیس فتا، ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند و با بررسی های تخصصی و اقدامات فنی خود موفق به شناسایی فرد هکر شدند. 
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار كرد: متهم پرونده که هیچ گاه فکرش را نمی کرد روزی شناسایی شود، پس از مواجهه با فرد شاکی مشخص شد خواستگار قدیم این دختر جوان بوده که پس از شنیدن جواب رد برای ازدواج به فکر انتقام گیری از وی افتاده است. 

دستگیری چند کلاهبردار در مرودشت
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت، وعده جهت صدور مجوز خروج از کشور، خرید احشام با چک سرقتی و فروش خودرو با مدارک جعلی را از عناوین کلاهبرداری این متهمان برشمرد. 
سرهنگ القاصی مهر به شهروندان توصیه کرد: هنگام انجام معاملات، آشنایی کافی با قانون مرتبط با چک ها و معاملات داشته باشند و با اعتماد نابجا و بدون شناخت کامل نسبت به افراد غریبه در جهت  صدور گذرنامه زمینه سوء استفاده آنان را فراهم نکنند.  

توقیف محموله های میلیاردی گاو و شتر قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان استان از کشف 25 راس احشام قاچاق به ارزش یك میلیارد و 490 میلیون ریال در دو عملیات جداگانه در آن شهرستان خبر داد .
سرهنگ حسین دیندارلو گفت: ماموران هنگام گشت زنی در اطراف شهرستان لارستان، به یك دستگاه خودرو كامیون ایسوزو مشكوك شدند.
وی ادامه داد: پس از متوقف كردن خودرو مشخص شد،‌این كامیون حامل ۱۳ راس گاو خارجی قاچاق فاقد مجوز گمركی و بهداشتی به ارزش 650 میلیون ریال است.
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان اظهار كرد: در عملیات دیگری ماموران هنگام كنترل خودروهای عبوری در جاده های شهرستان لارستان، به یك دستگاه كامیون بنز تك مشكوك و آن را متوقف كردند.
سرهنگ دیندارلو گفت: از این خودرو نیز ۱۲نفر شتر قاچاق فاقد مجوز گمركی و بهداشتی به ارزش 840 میلیون ریال كشف شد.
وی با بیان اینكه ارزش این دو محموله احشام قاچاق یك میلیارد و 490 میلیون ریال برآورد شد است، گفت: در این رابطه هر دو خودرو توقیف و راننده آنها دستگیر و جهت انجام مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار