مدیر آموزش‌وپرورش لارستان با ابراز نگرانی از وضعیت فرسودگی ساختمان‌های بسیاری از مدارس این شهرستان، گفت: ساختمان‌های 69 مدرسه فعال در لارستان دچار فرسودگی است.
کد خبر: ۱۹۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 09 March 2016
به گزارش دریافتی تابناک فارس: محمد فیاض‌پور در جمع خبرنگاران با تأکید بر به‌روزآوری مدارس این شهرستان به امکانات ورزشی، اظهار داشت: برای تجهیز مدارس به وسایل ورزشی 50 درصد هزینه تهیه آن از سوی اداره و 50 درصد مابقی از طرف مدرسه تأمین می‌شود و در برخی مدارس مناطق محروم 100 درصد هزینه تأمین وسایل ورزشی از سوی اداره پرداخت می‌شود.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت فرسودگی ساختمان‌های بسیاری از مدارس شهرستان لارستان، افزود: برای پیش‌گیری از وقوع حوادث ناگوار، باید با یک برنامه‌ریزی صحیح، منسجم و مداوم به نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس لارستان اقدام کرد.

مدیر آموزش‌وپرورش لارستان با ابراز تأسف از وجود 37 مدرسه ابتدایی فرسوده در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان، تصریح کرد: در مقطع متوسطه اول 24 مدرسه و در مقطع متوسطه دوم هشت مدرسه به لحاظ ساختمانی در وضعیتی فرسوده و نامناسب قرار دارد.

فیاض‌پور بابیان اینکه در دو سال اخیر 16 مدرسه با کمک خیران و دولت در لارستان بازسازی شده است، ادامه داد: طی این مدت پنج مدرسه نیز مقام‌وسازی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار