معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خبر داد:
آذرنژاد افزود: بر اساس گزارش پلیس راه استان میزان تصادفات جاده ای استان کاهش یافته اما تلاش دستگاه های اجرایی مرتبط و همکاری مردم برای کاهش هر چه بیشتر حوادث جاده ای ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۹۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷ 09 March 2016

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از آماده باش 350 گروه راهداری و 350 تیم گشت پلیس راه در جاده های مواصلاتی استان در طرح تامین امنیت نوروزی خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل، علی آذرنژاد روز سه شنبه در جلسه شورای مدیریت بحران استان گفت: با توجه به شناسایی 400 سرعت گیر در داخل شهر اردبیل و 50 سرعت گیر در جاده های این شهر، اردبیل در ذهن مسافران به شهر سرعت گیرها شهرت یافته است.

وی با اشاره به هوای مناسب و پیش بینی افزایش مسافران نوروزی به استان از تصویب کاهش حذف سرعت گیرهای اضافی و ضرورت اعمال حداکثر ارتفاع سرعت گیرهای ضروری تا پنج سانتی متر در شورای ترافیک استان خبر داد و خواستار همکاری دستگاه های مربوط در این زمینه شد.

آذرنژاد از دستگاه های اجرایی مرتبط خواست در کنار شور و نشاط مردم در آیین چهارشنبه سوری نسبت به مقابله با خطرها و خسارات احتمالی آن تمهیدات لازم را بیاندیشند.

وی افزود: بر اساس گزارش پلیس راه استان میزان تصادفات جاده ای استان کاهش یافته اما تلاش دستگاه های اجرایی مرتبط و همکاری مردم برای کاهش هر چه بیشتر حوادث جاده ای ضرورت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار