به گزارش تابناک سمنان،حجاب اسلامی هرگز نمی گوید که زن باید درخانه حبس باشد وجلوی بروز استعدادهایش گرفته شود درصورتی که حدودی که اسلام برای پوشش زنان تعیین کرده که فقط برای احترام وشخصیت دادن به زن است.
کد خبر: ۱۹۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 07 March 2016
عفاف وحجاب زن در جامعه ازاهمیت والایی برخورداراست زن می تواند بالاترین مقام معنوی را داشته باشد وهم می تواند از یک حیوان پست تر باشد.

نگاه ابزاری است که شیطان برای فریب انسان در اختیار داردهمان طوری که در جوامع امروزی می بینیم.

با اینکه بشر در هر زمینه علمی به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده و رفاه زندگی اش بیشتر شده ولی از ویژگی های مهم دیگری غافل شده ودر این زمینه افت کرده که همان ویژگی های اخلاقی است.

سست شدن ایمان را می توان در آمار های بسیار بالای خودکشی ها و طلاق ها مشاهده کرد.

مقصر اصلی از بین رفتن کانون گرم خانواده چه کسی است؟

زن باید درخانواده مدیر و مدبر باشد تا بتواند به درستی درخانه مدیریت کند وبه فرزندانش ازلحاظ عاطفی رسیدگی کند و همین طور آرامش شوهرش باشد اما الان بعضی از خانواده ها از این نعمت الهی برخوردار نیستند.

چرا روز به روز وضعیت فرهنگی جامعه بدترمی شود؟ بیشترمشکلات جامعه از درون خانواده شکل می گیرد و همچون علف هرزی تمام جامعه را گرفتار می نماید.

زن مظهر زیبایی و آرامش وعشق است اما جایگاه واقعی خودراخانواده و محیط اجتماعی نمی شناسد.

امروزه روابطی که در بین زنان و مردان شهوت پرست برقرارشده است و همچون حیوانات ازغریزه جنسی و شهوت خود پیروی می کنند.

زندگی درجامعه اسلامی باید به گونه ای باشد تابه دستوراتی که دین برای تحکیم واستواری خانواده بیان کرده است احترام بگذاریم وعمل کنیم.

دین اسلام متعادل می باشد ومانند دین مسیحی آزاد طلب ونه مثل دین یهودیت سختگیری وافراطی است.

حجاب از نظر جوانان امروزی مانع است و دوست دارند آزاد باشند وبه خیال خود با این آزادی حقوق خود را با مردان برابر می دانندومی گویند چرا اسلام به ما اجازه حضور فعال در جامعه را نمی دهد.

چرا زن باید خودش را فقط وقف فرزند و شوهرش کند چرا نباید برای خود منبع در آمدی داشته باشد واز لحاظ اقتصادی مستقل باشد در حقیقت آنان به این باور رسیده اند که این امور موجب بی احترامی و کم ارزش نشان دادن زن در مقابل مردان است

حجاب اسلامی هرگز نمی گوید که زن باید درخانه حبس باشد وجلوی بروز استعدادهایش گرفته شود درصورتی که حدودی که اسلام برای پوشش زنان تعیین کرده که فقط برای احترام وشخصیت دادن به زن است همان طور که گفته شد تنها عاملی که اسلام زن را منع می کند این است که زن نباید با وضع تحریک کننده ای در محیط جامعه ظاهر شود و باعث جلب توجه بیمار دلان به سمت خود شود چرا که این چنین حجابی موجب فلج شدن اجتماع و بی بند وباری می شود زن هم می تواند با رعایت حجاب وعفت خود در جامعه حضور موثری داشته باشد اما بهتر است بانوان در زمینه هایی مشغول به فعالیت شوند که با روحیه آنها سازگاری داشته باشد.

این افکار غلط که زن در خانه هیچ نقش موثری نمی تواند داشته باشد در صورتی که کاملا در اشتباه هستند حضور بانوان در خانه از تمام گرفتاریهای جامعه در امان هستند.

حفظ حجاب زن علاوه براین که زن را محفوظ داشته درجامعه نیز از تحریک افراد جلوگیری می کند.

اسلام زن را گوهری گرانبهای هستی ودارای شخصیت ارزشمند انسانی می داند و اورا تشویق به حجاب می کند که همچو صدف بهترین وسیله برای حفظ ثبات گوهرشخصیت اوست.

افزون برآن که حجاب صیانت فرد و اجتماع ازمفاسد جلوگیری از فساد اخلاقی و ایجاد رابطه ای عاشقانه میان همسران وپاکی نسل وحفظ نسب الهام زیبایی به مرد منع وپیشگیری از وقوع جرم ها وخیانت اجتماعی را در پی دارد.

برخی از مخالفان حجاب که متفکران مغرب زمین همچون ویل دورانت هدف هایی را دنبال می کنند برداشتن مانع برای سوء استفاده جنسی وشهوت رانی از زنان واستفاده از آنها به عنوان کالای جنسی برای آنها سود آوری اقتصادی را به دنبال دارد.

از اهداف گروه ایجاد رکود در فعالیت اجتماعی که به نفع استعمار سیاسی جهان است.

آنان برای دستیابی به اهداف خود سلطه جویانه وبرای افزایش بازارهای مصرفی و محیط اجتماعی را به محیط ابتذال جنسی تبدیل ودر نتیجه با ضعیف کردن نیروی اخلاقی واراده وارزشمند کردن ستارگان سینمایی هالیود واز طرفی کم کردن جاذبه علمی وفرار از تحصیل؛ فروپاشی نظام خانواده،افزایش تمرد،عصیان اعتیاد،بزهکاری،جنایات عشقی در نسل جوانان راافزایش می دهند.

محیط به اصطلاح آزاد مانع پیدایش عشقهای سوزان وعمیق است که در این گونه محیط ها زن به حالت ابتذال در آمده وفقط زمینه ای برای پیدایش هوس های آنی وزود گذر شده است.


منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار