استاندار قم گفت: فراهم کردن شرایط و امکانات در روستاها از سیاست‌های اصلی استان قم محسوب می‌شود تا روستائیان را در روستاها ماندگار کند.
کد خبر: ۱۹۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 06 March 2016
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در مراسم بهره‌برداری از طرح گازرسانی به هفت روستای استان قم که در مسجد روستای گلستانه برگزار شد،‌ با اشاره به حضور 62 درصدی مردم قم در انتخابات اظهار کرد: در این انتخابات شاهد همدلی و همزبانی مردم با دولت به صورت عملی بودیم.

وی با بیان اینکه سیاست استان قم برای استقرار و ماندگاری روستائیان است، تصریح کرد: استان قم در میان سایر استان‌های کشور کمترین درصد جمعیت ساکن در روستاها را دارد که در این راستا تلاش می‌شود امکانات و شرایط مورد نیاز برای ماندن در روستاها فراهم شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خویش با بیان اینکه کشور به دلیل تحریم‌های ناجوان‌مردانه دچار مشکلات اقتصادی فراوانی است، عنوان کرد: از سال گذشته با کاهش بی‌سابقه قیمت نفت مواجه بودیم که این مسئله ضربه سنگینی به اقتصاد کشور می‌زند.

وی با تاکید براینکه بیش از 80 درصد از هزینه‌های کشور از محل فروش نفت تامین می‌شود، تصریح کرد: به آسانی نمی‌شود که منابع اقتصادی کشور از منابع دیگری مانند تولیدات داخلی تامین شود.

صادقی با تاکید براینکه تامین نیازهای اقتصادی کشور از محل صدور تولیدات داخلی به صورت آنی امکان‌پذیر نیست، گفت: برنامه‌‌ریزی‌هایی در این زمینه انجام شده ولی کاهش وابستگی‌های اقتصادی کشور از محل درآمدهای نفتی به زمان نیاز دارد.

استاندار قم، با اشاره به فرجام رسیدن طرح برجام گفت: با این پیروزی که به‌دست آوردیم،‌ تحریم‌های ظالمانه لغو شد و به زودی شاهد روزهای خوش اقتصادی در کشور خواهیم بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار