فرمانده انتظامي استان مرکزی
تابناک: فرمانده انتظامي استان مرکزی از دستگيري كارمند بانك و ديگر همدستش كه اقدام به سرقت دو ميليارد و 500 ميليون ريال از گاو صندوق يك شعبه بانكي در اراك كرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷ 06 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ كيومرث عزيزي فرمانده انتظامي استان مرکزی گفت:‌ در تاريخ دهم مرداد ماه سال جاري، گزارشي از سرقت گاو صندوق يكي از بانك هاي شهر اراك به مركز فوريت هاي پليسي 110 پليس اعلام و بلافاصله تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي اضافه كرد: در تحقيقات اوليه از مسئول شعبه بانك، وي متوجه دستبرد از گاو صندوق بانک به مبلغ 250 ميليون تومان شده بود.

فرمانده انتظامي استان مركزي افزود: با توجه به اهميت موضوع، تيمي از ماموران دايره عمليات ويژه پليس آگاهي استان به صورت تخصصي از صحنه سرقت بازديد كردند و با تكميل تحقيقات تخصصي مشخص شد، یکی از كارمندان در اين سرقت دست داشته است.

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان كرد: كارآگاهان پليس در تحقيقات خود دريافتند كه كارمند بانك در خارج از ساعت اداري به شكل ماهرانه اي وارد شعبه بانك شده و اقدام به سرقت مبالغ فوق كرده است.

سرهنگ عزيزي ادامه داد: بلافاصله با هماهنگي دستگاه قضائي، برنامه ريزي عملياتي براي دستگيري وي آغاز كه مشخص شد، مدتي است او از شهر اراك خارج شده است و اطلاعاتي از وي در دست نيست.

فرمانده انتظامي استان مركزي در ادامه به عمليات شناسايي و دستگيري ديگر همدست وي اشاره و بيان کرد: با ادامه تحقيقات كارآگاهان، همدست وي را در سرقت بانك شناسايي و بلافاصله دستگير کردند و براي تكميل تحقيقات به يگان انتظامي انتقال داده شد.

سرهنگ عزيزي با اشاره به اعترافات متهم دستگير شده بيان داشت:‌ همدست سارق در اعترافات خود بيان داشت كه در يك روز تعطيل، متهم اصلي پرونده با او تماس گرفته و با اغفال وي، برنامه ريزي سرقت را طرح ريزي کرده است.

وي اضافه كرد:‌ تحقيقات پليس براي متهم فراري با جديت ادامه يافت تا اينكه مخفيگاه وي شناسايي و چند روز پيش و زماني كه او قصد داشت وارد شهر اراك شود، در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان مركزي خاطر نشان كرد: متهم در تكميل تحقيقات به سرقت از بانك اعتراف كرد و با تشكيل پرونده به دستگاه قضائي معرفي و سپس روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار