نخستین مهمان نوروزی وارد شده به شهرستان جهرم از طرف فرماندار عیدی می گیرد.
کد خبر: ۱۹۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 06 March 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: فرماندار شهرستان جهرم گفت: مسئولان این شهرستان از نخستین مهمان نوروزی استقبال خواهند کرد. 

علیرضا صحرائیان افزود : از جمله برنامه تهیه شده در ایام نوروز جشن بزرگ تحویل سال نو ،جشنواره نوروزی، جشنواره عشایر جهرم و نمایشگاه های صنایع دستی، انواع سفره هفت سین و غذای سنتی این شهرستان است. 

وی ادامه داد: پنج هزار برشور در راستای معرفی جاذبه های تاریخی، طبیعی و مذهبی این شهرستان آماده شده که با همکاری فرمانداری، شهرداری و میراث فرهنگی در بین مسافران نوروزی پخش خواهد شد. 

صحراییان گفت: در ایام نوروز اورژانس، شهرداری، هلال احمر، آتش نشانی و شورای ترافیکی جهرم در طول 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی خواهند بود. 

وی افزود: همچنین به شورای ترافیکی جهرم تاکید ویژه شده که در روزهای نوروز آمادگی کامل داشته باشند و جاده ها و راه های جهرم استاندارد شود. 

فرماندار شهرستان جهرم ضمن اشاره به اینکه 40 مدرسه و دو کمپ هلال احمر آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند گفت: آموزش و پرورش و هلال احمر برای اسکان مهمانان نوروزی وسایل سرمایشی، گرمایشی و خدمات رفاهی آماده کرده اند . 

وی یادآور شد: از سه ماه پیش برای نوروز و زیباسازی این شهرستان برنامه ریزی های کامل انجام شده و از 12 اسفند ماه تا 15 فروردین هر گونه عملیات حفاری گاز، آبفا و مخابرات در جهرم ممنوع شده است. 

صحراییان اضافه کرد: همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای نوروز برگزاری سه جلسه با حضور بخشداران این شهرستان برای تسهیلات نوروزی بوده است. 

وی گفت: در نوروز 94 حدود سی و پنج هزار نفر از این شهرستان دیدن کردند که پیش بینی می شود در نوروز نود و پنج بالای پنجاه هزار نفر از این شهرستان دیدن کنند . 

جهرم یکی از شهرستان‌های استان فارس است که در نیمه جنوبی استان قرار دارد. 

غار بزرگ سنگ اِشکن ، روستای بریجان، روستای بهجان، قدمگاه ، آرامگاه باربد و مدرسه علمیه خان از جمله جاذبه های گردشگری این شهرستان است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار