امام‌جمعه مهدی‌شهر:
به گزارش تابناک سمنان،امام‌جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه مسئولان از بازی‌های سیاسی دست‌بردارند گفت: نمایندگان منتخب مجلس در استان سمنان از ظرفیت های نخبگان استفاده کنند.
کد خبر: ۱۹۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 05 March 2016
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی در جمع برخی از خبرنگاران و مؤثرین شهرستان مهدی‌شهر ضمن تبریک به نمایندگان منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جهت موفقیت در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت: فضای رقابتی به اتمام رسیده و از امروز شما به‌عنوان نماینده مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستید.

وی تصریح کرد: در این مدت نمایندگان منتخب از مشاورین و نخبگان مجرب جهت برنامه‌ریزی و عملیاتی نمودن کارها استفاده کنند که قطعاً با مشورت کارها بهتر انجام خواهد شد.

امام‌جمعه مهدی‌شهر افزود: عملکرد نمایندگان منتخب باید به‌گونه‌ای شود که در 4سال دیگر به‌عنوان یک نماینده موفق به آن‌ها نگاه کنند و نمایندگان باید سعی کنند کارها را به نامه‌نگاری بسنده نکنند و کارها را عملیاتی کنند تا مردم عملکردها را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی گفت: تقسیم اعتبارات دولتی از سوی نمایندگان منتخب باید به‌صورت عادلانه در سطح شهرها باشد و ما انتظار داریم این امر محقق شود و همه مردم شهرستان‌ها به‌صورت یکسان از امکانات استفاده نمایند.

بارانی خاطرنشان کرد: الحمدالله انتخابات ما به‌خوبی و بدون تنش و با حضور طیف‌ها و جناح‌های مختلف برگزار شد که این امر ستودنی است.

امام‌جمعه مهدی‌شهر گفت: مردم شهرستان مهدی‌شهر مردم قدردانی هستند و اگر ببینند کسی صادقانه برایشان خدمت می‌کند صادقانه حمایت می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار