کد خبر: ۱۹۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 05 March 2016


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بودجه سال 95 شهرداری در حال نهایی شدن است، گفت: 350 میلیارد تومان از بودجه یک‌هزار و 700 میلیاردی شهرداری به درآمدهای پایدار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج، غفور قاسم‌پور با بیان اینکه اجرای کمربندی‌ها یکی از سیاست‌های شورای چهارم است، اظهار داشت: این مهم یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است.

قاسم‌پور گفت: در بودجه 95 توجه ویژه‌ای به بخش عمرانی شده است و در این راستا مناطق محروم نیز در اولویت قرار دارد چرا که توزیع عادلانه خدمات در مناطق محروم از رویکردهای مهم در مدیریت شهری است.

وی اظهار داشت: ایجاد درآمدهای پایدار نیز یکی دیگر از ضرورت‌هایی است که مدیریت شهری به آن اهتمام می‌ورزد و اقدامات مناسبی هم در زمینه‌های نوسازی، پسماند، انتشار اوراق مشارکت و مشارکت بخش خصوصی انجام شده است.

عضو شورای شهر کرج تصریح کرد: از بودجه یک‌هزار و 700 میلیاردی سال 95، بالغ بر 350 میلیارد تومان به بخش خصوصی اختصاص یافته که این موضوع نشانگر توجه ویژه شورای شهر به بحث ایجاد درآمدهای پایدار است.

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در حوزه ترافیک درون شهری و برون شهری اشاره کرد و افزود: ساماندهی ورودی و خروجی شهر، مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده در سطح شهر، جهت استفاده راحت شهروندان، تجهیز دوربین‌های پلاک خوان و افزایش 100 دستگاه اتوبوس تا پایان خردادماه به ناوگان حمل و نقل شهری به صورت صد در صد تهاتری، از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

قاسم پور همچنین از تخصیص بودجه جهت تکمیل و بازسازی فرهنگسراها، اقدامات زیرساختی در راستای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر، ساماندهی دستفروشان، توجه به نیروی متخصص در حوزه مدیریت شهر، احداث سرویس‌های بهداشتی، خرید 6 دستگاه آمبولانس برای سازمان آرامستان‌ها و احداث سالن ورزشی چند منظوره در هفته گذشته خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار