کد خبر: ۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵ 31 January 2015

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه سرانه درمانی در البرز بسیار پائین است، گفت: در زمینه مراکز شیمی درمانی در البرز تنها ۷ تخت بیمارستانی وجود دارد، یعنی به ازای هر ۱۷۱ هزار نفر یک تخت در این بخش موجود است.
محمدصادق باغستانی ، با اشاره به شرایط بحرانی البرز در بخش بهداشتی و درمانی و کمبودهای این حوزه، اظهار داشت: در البرز تنها 3 تخت مربوط به حوادث سوانح سوختگی وجود دارد و این یعنی به ازای هر 400 هزار نفر یک تخت برای این امر در نظر گرفته شده است.
به گزارش ايسنا عضو شورای شهر کرج افزود: در زمینه مراکز شیمی درمانی نیز در البرز تنها 7 تخت بیمارستانی وجود دارد، یعنی به ازای هر 171 هزار نفر یک تخت در این بخش موجود است.
وی با بیان اینکه البرز در حوزه بهداشت و درمان و موضوعات مربوط به آن دارای مشکلات بسیار جدی است، تصریح کرد: استان البرز در زمینه تخت سوانح سوختگی، روانپزشکی، بیماران سرطانی و بسیاری از موضوعات دیگر به شدت نیازمند است و باید تمهیدات قابل قبولی برای این موضوع اندیشیده شود.
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر کرج، با تاکید بر اینکه در این زمینه مدیریت شهری همراه با دانشگاه علوم پزشکی در راستای وظایف محوله فعالیت می‌کند، گفت: وظیفه مدیریت شهری است تا در کنار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز به نیازهای درمانی شهر پاسخگو باشد.
باغستانی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط نامناسب و خاص البرز در این بخش خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقدامات خوبی در بخش بهداشتی و درمانی در استان در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در بسیاری از حوزه‌های پزشکی و درمانی تعداد تخت‌ها رو به افزایش است، از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خواستار شد به طور اصولی به زیربناهای لازم ساخت‌وسازهای مربوط به این بخش توجه کرده و از فعالیت‌های پراکنده جلوگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار