رئیس هیئت ورزش‌های رزمی سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان سمنان گفت: حضور 4 بانوی رزمی‌کار استان سمنان در مسابقات آسیایی او اسپرت قطعی شد.
کد خبر: ۱۹۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 05 March 2016

حسن عرب امروز در گفت‌وگویی در سمنان اظهار کرد: شش بانوی رزمی‌کار استان سمنان به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شدند.

وی افزود: سمانه اسکندری، سمیه غلامی، فاطمه قوچیان، معصومه عرب‌اسدی، مریم عرب‌اسدی و مبینا صفری از رزمی‌کاران استان سمنان بودند که با درخشش در مسابقات بهبهان خوزستان به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شدند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان سمنان بیان کرد: در این مرحله دعوت‌شدگان به اردو زیرنظر مربی تیم ملی تمرین کردند که در نهایت دو نفر از رزمی‌کاران استان سمنان از اردو خط خوردند و چهار نفر حضورشان در تیم ملی قطعی شد.

وی ادامه داد: معصومه عرب‌اسدی، مریم عرب‌اسدی، سمیه غلامی و فاطمه قوچیان بازیکنانی هستند که همراهی‌شان با تیم ملی در مسابقات آسیایی مسجل شده است.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان سمنان افزود: اردونشینان خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی 2016 که اردیبهشت 95 به میزبانی بندر ماهشهر برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

به گزارش فارس؛ 12 کشور آسیایی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند که از منطقه خلیج فارس کشورهای قطر، عمان و کویت، از منطقه شمال آسیا نیز ازبکستان، تاجیکستان و افغانستان و از شرق آسیا نیز کشورهایی مانند فیلیپین و تایلند حضور دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار